Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید محمد ولی رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پایتخت گفت: در تماس شهروندان تهرانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مشخص شد که ۲۳ تبعه غیرمجاز افغانی با ۲ دستگاه خودروی سواری به پایانه مسافربری غرب تهران منتقل شده و در محوطه این پایانه سرگردان هستند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با هماهنگی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تیمی از مأموران کلانتری محل برای بررسی موضوع به پایانه مسافربری غرب اعزام و در بررسی‌های صورت گرفته این ۲۳ تبعه را که هیچ گونه مدارک ورود به کشور نداشتند که با انتقال آن‌ها به کلانتری تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این اتباع غیرمجاز، در تحقیقات انجام شده اظهار داشتند که با همکاری ۲ مرد در کشور افغانستان و با پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان، به مرز کشور وارد شده و به آن‌ها قول مساعدت داده اند که با پرداخت ۲۵۰ میلیون تومان دیگر، آن‌ها را از طریق مرز‌های شمالی به کشور آذربایجان منتقل کنند، اما زمانی که به تهران رسیده اند آن فردی که با آن‌ها بوده رهایشان کرده و بازنگشته است.

سرهنگ محمد ولی، تصریح کرد: با این توضیحات، بررسی‌های تکمیلی انجام و مشخصات مرد قاچاقچی همراه این افراد به دست آمد و در اختیار پلیس قرار گرفت که پس از تحقیقات و پیگیری‌های مستمر، این قاچاقچی شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی پیش از خروج از تهران دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: دستگیری باند سرقت مسلحانه از صرافی‌ها در پایتخت

رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد و ۲۳ تبعه افغان غیرمجاز پس از هماهنگی‌های صورت گرفته برای بازگشت به کشورشان در اختیار پلیس امور اتباع پلیس امنیت عمومی قرار گرفتند تا ترتیب بازگشت به کشورشان فراهم شود.

گفتنی است، تحقیقات برای شناسایی سایر همدستان این متهم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

قاچاقچی اتباع خارجی غیرمجاز به دام افتاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام روانبخش در بازدید از موسسه علوم و تحقیقات اسلامی مرکز نور دیجیتالی کردن کتب اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد علم و دانش و نوآوری دانست و افزود: امروز درمیان محققین سراسر کشور و حتی منطقه و بسیاری از کشور‌های جهان کمتر کسی می‌توان یافت که بدون مراجعه به سایت این مرکز تحقیقات خود را به سامان برساند.

وی افزود: یکی از فواید دیجیتالی کردن کتب اسلامی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از تکرار تحقیقات و تسهیل در مراجعه به به کتب اسلامی است.

منتخب مردم قم در مجلس با بیان اینکه امروز برای مراجعه به ۴۰۰ تفسیر قرآن به راحتی می‌توان از این نرم‌افزار استفاده کرد گفت: ترجمه آیات و تفسیر آیات برای یک محقق کاملاً در دسترس است جامع الاحادیث نیز همانند جامع التفاسیر، روایات مورد درخواست محققین را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی افزود: امروز سایت نورمگز عمده مقالات علمی را در اختیار محقق قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • بازدید منتخبان مردم قم در مجلس از مرکز تحقیقات اسلامی نور
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد