Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شکری فرماندار مراغه در نشست شورای مسکن این شهرستان با اشاره به تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر این شهرستان گفت: با تلاش شبانه روزی و پیگیری‌های انجام شده بیش از ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار در این شهرستان صاحب‌خانه خواهند شد.

او افزود: تا به امروز براساس آمار‌های رسمی موجود از ۶ هزار و ۸۷۲ خانوار متقاضی مسکن مهر بیش از ۶ هزار و ۶۸۸ واحد تحویل متقاضیان شده و تلاش می‌شود تعداد باقی مانده نیز تا پایان سال تحویل متقاضیان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری اضافه کرد: در راستای تاکید رئیس جمهوری و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تلاشیم تا پایان امسال کلیه واحد‌های مسکن مهر شهرستان تحویل متقاضیان شود.

فرماندار مراغه با تاکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اظهار کرد: بسته شدن پرونده‌های تحویل مسکن مهر در این شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با ارائه و آماده سازی زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود و ضروری است اقدامات لازم انجام شود.

شکری تصریح کرد: با مشارکت و همکاری شهرداری، راه و شهرسازی و تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در خصوص اتمام محوطه‌سازی و دیوار حائل مساکن مهر شهرستان تفاهم‌نامه‌ای امضا و به زودی مشکلات موجود مسکن‌های مهر در این شهرستان برطرف خواهد شد.

فرماندارمراغه در ادامه با اشاره به آغاز احداث واحد‌های مسکن مهر از سال ۸۷ در این شهرستان اظهار کرد: ساخت واحد‌های مسکونی در این شهرستان از سال ۸۷ آغاز شده و ۱۴.۵ هکتار از اراضی این شهرستان را به خود اختصاص دادند.

شکری ادامه داد: از ۲۰ شرکت تعاونی مسکن این شهرستان، ۸ شرکت به صورت انبوساز فعال بوده و در این راستا ۱۴ پروژه مسکن مهر شهرستان با مشارکت این شرکت‌ها درحال احداث است.

 

 

تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان مسکن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در گفتگوی ویژه خبری صف اول در شبکه استانی دنا ضمن تبرک روز معمار گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دستگاه اجرایی در ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد. 
زبیر موسوی افزود: بنیاد مسکن در ۸ شهرستان از ۹ شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد شعبه دارد و نمایندگی این بنیاد در شهرستان مارگون نیز به زودی راه اندازی می‌شود. 
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن تا حدودی کمبود نیروی انسانی ندارد، عنوان کرد: این بنیاد از طریق آزمون و مبادی قانونی به جذب نیرو اقدام می‌کند. 
موسوی با تاکید بر اینکه تامین زمین برای ساخت مسکن در سه شهرستان بویراحمد، باشت و دنا با مشکل مواجه است گفت: بنیادمسکن این آمادگی را دارد برای رفع این مشکل با دستگاه‌ها و نهاد‌ها و ادارات این سه شهرستان وارد مذاکره شود.
مدیرکل بنیاد مسکن با اشاره به اینکه در کل استان هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست ساخت است، اضافه کرد: در شهرستان گچساران ۲۸۸ واحد مسکونی تقریبا تکمیل (در مرحله محوطه سازی) شد همچنین طرح ۱۳۲ واحدی این شهرستان  پیشرفت کاری ۴۰ درصدی دارد. 
موسوی با اشاره به سایت هزار و ۱۰ واحدی در دهدشت نیز گفت: پیشرفت کاری این طرح نیز بسیار مطلوب است همچنین در شهرستان‌های لیکک، مارگون و دنا واگذاری زمین و رفع معارضات انجام شد.
وی با اشاره به اینکه تفاهم نامه‌هایی با نهاد‌های حمایتی برای ساخت مسکن محرومان انجام شد، ادامه داد: هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد‌ها تا کنون ساخت و تحویل داده شد. 
مدیرکل بنیاد مسکن با بیان اینکه ۷۲۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وحود دارد عنوان کرد: تا کنون تهیه طرح هادی برای همه این روستا‌ها انجام و بازنگری طرح هادی در ۵۵۰ روستا نیز انجام شد.
زبیر موسوی با بیان اینکه پارسال ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در روستا‌های انجام شد و امیدواریم با تخصیص اعتبار این مهم ادامه یابد. 
موسوی با بیان اینکه ۷۲۰ متر مربع طول بازگشایی معابر ۲۴۰ هزار متر مربع زیرسازی، ۲۷۰ هزار متر مربع اجرای بیس پارسال انجام شد، اضافه کرد: ۲۴ هزار متر مربع جدول گذاری، ۲۴ هزار متر  سنگ فرش، کانال‌های هدایت سیلاب و دیوار هایل ۲۶ هزار متر  و ساماندهی فضا‌ها و پارک‌ها ۵۱ هزار متر مربع نیز پارسال انجام گرفت. 
مدیرکل بنیاد مسکن پارسال هزار و ۸۳۰ فقره سند مسکن روستایی و شهری در استان صادر شد، تاکید کرد: در قابل طرح منظومه روستایی با هدف اشتغالزایی، کاشت گیاهان دارویی به صورت پایلوت در شهرستان گچساران در دستور کار است و امیدواریم این طرح را در همه شهرستان‌ها اجرایی کنیم. 
مدیر کل بنیاد مسکن اضافه کرد: رفع مشکلات مردم در روستا‌ها به ویژه در حوزه اجرای طرح‌های هادی به جد در دستور کار این بنیاد است و امیدواریم به کمک دهیاری‌ها و شورا‌ها این معضل برطرف شود.

دیگر خبرها

  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • افتتاح بیش از ۵۰ طرح روستایی در صومعه سرا
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • اضافه شدن ۲۱ هکتار زمین به شهر‌های اقماری کاشان