Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چهارمین سال اجرای این ایده افزود: با هماهنگی صورت گرفته بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای تشکل‌ها و گروه‌های مختلف دانشجویی و مردم نهاد در سطح شهر مشهد از بیماران ۱۲ بیمارستان از جمله رضوی، قائم، ثامن و فارابی عیادت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد امین بنی علیان گفت: بر اساس حدیثی که از امام صادق (ع) نقل شده است بیماران در بستر یکی از سه دسته از افراد مستجاب الدعوة هستند.
وی ادامه داد: دانشجویان با تهیه گلدان کوچکی به عنوان هدیه و به مناسبت عید غدیر خم از بیماران تقاضا می کنند تا ضمن دعا برای شفای خود برای سلامتی و ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) نیز دعا کنند.
دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: بسیاری از پزشکان و عوامل بیمارستان ها در گفت و گو با دانشجویان حاضر در این برنامه اعلام کرده اند حضور این افراد تاثیر بسیاری مثبتی بر روی بیماران و خانواده های آنها داشته است.
بنی علیان افزود: به نشانه امیدواری بیماران به زندگی و طراوت، دانشجویان یک گیاه "پیتوس" را که نگهداری آن به راحتی انجام می شود را هم به عنوان هدیه تقدیم آنها می کنند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا در طول دو روز پنج هزار گلدان به بیماران اهدا شود که در نوبت صبح امروز دانشجویان دربیمارستانهای رضوی، قائم، ثامن و فارابی حضور یافتند و با بیماران ملاقات کردند.
دبیر کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: برای تامین هزینه های این طرح از بودجه فرهنگی دانشگاه ها و همچنین افراد خیّر و علاقه مندانی که نذرهایی داشته اند کمک گرفته شده است و تاکنون  هر ساله تعداد پنج هزار هدیه توزیع شده است.
بنی علیان با اشاره به دیگر طرح های کانون مهدویت افزود: این گروه در دیگر مناسبت های اسلامی نیز طرح های مختلفی در استان خراسان رضوی و کشور انجام داده است که از آن جمله می توان به طرح " شاهراه" که به مناسبت ایام شهادت حضرت رضا (ع) برگزار می شود اشاره کرد.
او اضافه کرد: در طرح شاهراه دانشجویان دانشگاه های آزاد سراسر کشور به شهر نیشابور می آیند و سپس برای عزاداری تا حرم رضوی را پیاده طی می کنند.  
۲۰۳۰/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند

تور کنسرت‌های «عقل و جنون» با آهنگسازی و خوانندگی داود آزاد و با همراهی گروه دف نوازان حیران از اوایل اردیبهشت کار خود را آغاز می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد علیپور سرپرست گروه دف نوازان حیران درباره همکاری این گروه با داود آزاد می‌گوید: گروه دف‌نوازان حیران در سال گذشته(سال 1402) افتخار این را داشت که با استاد داود آزاد همکاری داشته باشد. سال گذشته تور کنسرت‌هایمان را با عنوان «خراباتیان شمس» به مناسبت بزرگداشت شمس تبریزی، از شهر خوی آغاز کردیم. پس از آن در تبریز، زنجان، ارومیه، مراغه، اردبیل و اهر روی صحنه رفتیم.

علیپور درباره آثاری که در این کنسرت‌ها اجرا شده تاکید می‌کند: قطعه‌هایی که اجرا کردیم تعدادی از آنها قبلاً شنیده شده بود که با تنظیم‌های جدید و با حضور گروه دف‌نوازان حیران برای تماشاگران اجرا شد. برخی از قطعه‌ها هم مانند آهنگ «لیلی» جدید بود و برای نخستین بار در این کنسرت‌ها اجرا شد.

ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم

این نوازنده دف می‌گوید:‌ تور کنسرت‌های «خراباتیان شمس» را در سال گذشته پایان دادیم. امسال اما قرار شد تورِ تازه‌ای از کنسرت‌ها را با عنوان «عقل و جنون» روی صحنه ببریم. در این تور تمام آثاری که اجرا می‌شود، آثاری جدید هستند که در دستگاه‌های اصفهان، شور، همایون و چهارگاه و آوازِ افشاری و شوشتری ساخته شداند.

علیپور ادامه می‌دهد: برنامه‌ی تور کنسرت‌های «عقل و جنون» از زنجان شروع می‌شود و پس از آن در زنجان، تهران، تبریز، خوی و احتمالاً در شیراز و برخی از شهرستان‌های استان فارس کنسرت‌ها اجرا می‌شود.

در تور کنسرت‌های «عقل و جنون» داوود آزاد آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده خواهد بود. همچنین حامد علیپور نوازنده دف و سرپرست گروه است. در این اجراها جاوید ابراهیم پور نی، همایون جهانشاهی تنبک، نیما رضایی‌فرد عود و پیمان اسحاقی کمانچه می‌نوازند.

دف‌نوازان حاضر در این اجراها هم عبارتند از: امین امن الهی، فریبا حسین پور، سلنا پورسعید، مهران فرهنگ، محمدجواد شکورزاده، آیسل فرامرزی، الهه باقری، پویا زادمهر، ستایش صالح و مینا مرادی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • طرح پویش دانشگاه آزاد، تلاقی آموزش مهارتی و اشتغال دانش‌بنیانِ نسل جوان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • آمادگی دادگستری شاهرود برای تعاملات آموزشی و پژوهشی با دانشگاه آزاد
  • آغاز طرح غربالگری سلامت روان دانشجویان دانشکده پزشکی در مشهد
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور به حج می‌روند