Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:16:05 GMT

روایتی دیگر از زد و بندهای نمایندگان برای رای آوردن

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۰۶۷

روایتی دیگر از زد و بندهای نمایندگان برای رای آوردن

ایرنا: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: نباید تخلف، ضعف مدیریت و شعارهای اغراق آمیز را به پای نظام و روحانیون گذاشت، مجلس شورای اسلامی برپایه خون شهدا بنا شده نباید به هرکسی اجازه داد با تخلف به آن راه یابد.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اظهار داشت: برخی نمایندگان مجلس برای رای آوری دستگاه های اجرایی را مجبور می‌کنند دست به انجام پروژه بزنند که هیچ توجیهی ندارد، یا با ارائه شعارهای اغراق آمیز که هیچ توانی برای انجام آن ندارند مردم را نسبت به نظام بدبین می کنند، شورای نگهبان باید این افراد را رصد کرده و رد صلاحیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به واقعه غدیر گفت: در مسیر حق نباید تردید، دو دلی به مسئولان راه پیدا کند باید کارها را با قاطعیت انجام داد همانگونه که در واقعه غدیر خم پیامبر (ص)، حضرت علی (ع) را بعنوان جانشین معرفی کرد و نترسید، مدیران ما نیز باید برنامه های علمی و کارشناسی شده خود را با اقتدار انجام بدهند و از شعار و هیاهو نترسند.

او به اقتدار مقام معظم رهبری در مقابل دیگر کشورها به ویژه رییس جمهوری آمریکا اشاره کرد و گفت: اقتدار مقام معظم رهبری باعث شده نیروهای ما بتوانند کشتی دشمن را بگیرند و جرات کنند پهپاد آنها را در هوا بزنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه گفت: تحریم نفت شاید به نفع ما باشد، زیرا ما سالها بنا داشتیم بودجه خارج از پول نفت را ببندیم و این امکان را به ما می دهد با اتکا به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی خودمان را از وابستگی به آن نجات دهیم.

وی واقعه غدیر خم را برای مدیران کشور یک درس دانست و گفت: نکته اول غدیر خم این است که پیغمبر اسلام که ۲۳ سال در راه اسلام جهاد کرد و متحمل زحمات زیادی شد، اسلام را رها نکرد و آن را به کسی واگذار کرد که بتواند این راه را ادامه دهد.

او اظهار داشت: کشور ما هم اکنون در وضعیت سختی قرار دارد همه باید بدانند که در راه حق قرار دارند و شیاطین برای آن ها سختی ها، تحریم ها و ظلم قرار می دهند که باید تحمل کنیم چون راه ما حق است.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه بود که اتفاق عجیبی مقابل استادیوم غدیر اهواز رخ داد. جایی که به دلیل ناهماهنگی های صورت گرفته، اجازه حضور بازیکنان دو تیم فجرسپاسی و استقلال آبی پوش ملاثانی در این ورزشگاه داده نشد تا این بازی برگزار نشود و پرونده آن در اختیار کمیته انضباطی قرار بگیرد.

در واقع به دلیل عدم کسب مجوزات لازم از باشگاه استقلال خوزستان که به عنوان مالک فعلی استادیوم غدیر شناخته می شود، اجازه برگزاری این بازی داده نشد تا انتقادهای شدیدی از سوی افراد مختلف از جمله باشگاه های نفت مسجدسلیمان و چادرملو اردکان را به همراه داشته باشد، تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر، با فجرسپاسی رقابت دارند.

حالا تیم سیاوش اکبرپور باید سه روز دیگر و در تاریخ هفتم اردیبهشت در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، از سپاهان میزبانی کند. مدیران استقلال آبی پوش ملاثانی برای جلوگیری از تکرار این اتفاق، نامه نگاری های لازم با دو باشگاه استقلال خوزستان و فولاد خوزستان را به عمل آورده اند تا بتوانند علاوه بر این بازی، سه مسابقه باقیمانده خانگی خود در لیگ دسته اول را نیز در یکی از ورزشگاه های غدیر یا فولاد آره نا برگزار کنند.

اما درخواست اولیه استقلال آبی پوش ملاثانی برای میزبانی از سپاهان و برگزاری سه بازی خانگی باقیمانده از لیگ دسته اول، با مخالفت تیم استقلال خوزستان همراه شده است. امیدعلی نجفی، مدیرعامل استقلال خوزستان در جوابیه ای که به درخواست نماینده ملاثانی ارسال کرده، اعلام کرده که به دلیل برگزاری بازی های تیم های رده بزرگسالان، امید و جوانان در ورزشگاه غدیر، آنها امکان میزبانی از استقلال ملاثانی را ندارند.

در حال حاضر باشگاه فولاد جوابیه ای به درخواست باشگاه استقلال ملاثانی نداده و در صورت مخالفت این باشگاه، آنگاه مکان برگزاری دیدار شاگردان سیاوش اکبرپور و سپاهان به یک معضل عجیب و بزرگ تبدیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • آغاز گرده افشانی در نخلستان‌های بم
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • روایتی برای پدران
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین