Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@09:02:16 GMT

نفتکش آدریان دریا امشب حرکت کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۱۴۳

آفتاب‌‌نیوز :

حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در توئیتی نوشت: «‏از روز پنجشنبه که حکم رفع توقیف نفتکش (گریس ۱ - آدریان دریا) صادر شد تلاش شبانه روزی برای انجام رویه های بندری و استقرار تیم کامل خدمه کشتی در جریان است. تماس ها با شرکت هماهنگ کننده لحظه به لحظه است. با ورود دو‌ تیم مهندسی متخصص از مسیرهای پروازی متفاوت به جبل طارق، انتظار می رود کشتی امشب حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نفتکش «گریس ۱» حامل نفت خاک ایران ۱۳ تیر ماه از سوی تفنگداران دریایی انگلیس در جبل طارق توقیف شد. جمهوری اسلامی ایران این اقدام را راهزنی دریایی انگلیس خواند و بر رفع توقیف هر چه سریعتر آن تاکید کرد.

پس از حدود ۴۰ روز، بالاخره دیوان عالی «جبل طارق» روز پنجشنبه (۲۴ مرداد) با نادیده گرفتن درخواست آمریکا برای توقیف نفتکش به آزادی نفتکش گریس ۱ حکم داد.

سفیر ایران در لندن همچنین امروز اعلام کرد که تغییر نام این نفتکش از گریس ۱ به «آدریان دریا» ۲۴ تیرماه ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نفتکش ایرانی توقیف نفتکش جبل الطارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری چک سفیر ایران را احضار کرد

یان لیپافسکی وزیر خارجه چک اعلام کرد که امروز دوشنبه سفیر ایران را احضار کرده است درحالیکه وی علت آن را «حمله به اسرائیل» عنوان کرده است.

وی در حساب ایکس خود نوشت که دیپلماسی چک تاکید کرده که ایران با حمله به اسرائیل از تمام خطوط عبور کرده است.

وزیر خارجه جمهوری چک بدون اشاره به اینکه جنایات رژیم اسراییل ثبات منطقه را به هم ریخته است، مدعی شد که حکومت ایران وضعیت امنیتی در منطقه را به خطر می‌اندازد.

دیگر خبرها

  • امداد و نجات جاسک ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی را در دریای عمان نجات داد
  • قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • احضار سفیر ایران در پرتغال
  • پرتغال سفیر ایران را احضار کرد
  • جمهوری چک سفیر ایران را احضار کرد
  • حرکت شوکه کننده یک مار بعد از قطع شدن سرش (فیلم)
  • گازوئیل قاچاق در خاتم کشف شد