Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امید ذاکری افزود: از این ۳۴ پروژه ۲ پروژه به همت خیرین با سرمایه گذاری  ۱۷ میلیارد ریالی- ۱۰پروژه استانی با اعتبار  ۶۷ میلیارد ریال و ۲۲ پروژه صندوق توسعه ملی با اعتبار  ۷۷ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی گفت: از پروژه های هفته دولت امسال ، ۲۹ پروژه مربوط به عملیات آبخیزداری و آبخوانداری بوده ، دو پروژه در بخش مدیریت رواناب ،دو پروژه هلالی آبگیر و یک پروژه نیز در بخش  جنگل‌(چندل کاری در خور آذینی ) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان افزود: سطح عملیات بیولوژیک و بیومکانیک این پروژه ها   ۳۴۶۴ هکتار است. 

ذاکری گفت: شهرستان حاجی آباد ،میناب و بندرعباس بیشترین تعداد پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت را دارند.

کد خبر 4695977

منبع: مهر

کلیدواژه: آبخیزداری و منابع طبیعی هرمزگان پروژه آبخیزداری قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی یاسوج بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قطع دست‌درازی متعرضین،۴۳۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت

ایسنا/اردبیل دادستان اردبیل و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع استان از اعاده حدود دو هزار و ۳۶۳ هکتار از اراضی به بیت‌المال به ارزش چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

جلال‌ آفاقی با اعلام خبر بازگرداندن حدود دو هزار و ۳۶۳ هکتار از اراضی به بیت‌المال در طول سال گذشته به ارزش چهار هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال، افزود: با تشکیل یک هزار و ۷۳ پرونده در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۱۴۱ متهم به جرم تعرض به حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، آفاقی همچنین به تعداد ۱۹ هزار و ۱۸۱ اقدام پیشگیرانه در سال گذشته بدون تشکیل پرونده اشاره و بر اقدامات به‌موقع دستگاه‌های متولی براساس اختیارات قانونی در جهت جلوگیری از تخریب و تصرف و تجاوز به اراضی و منابع طبیعی تاکید کرد.

گفتنی است؛ منابع طبیعی و آبخیزداری، بنیاد مسکن، شرکت آب منطقه‌ای، راهداری، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست، امور اراضی و شهرداری جزو دستگاه‌های دخیل در حوزه اراضی ملی و دولتی و منابع طبیعی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای یک مسئول؛ درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند + فیلم
  • نابودی در کمین درختان زاگرس+ فیلم
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • شهرداری‌های جدید اسفهلان و لاهیجان افتتاح شدند
  • دستگیری بیش از ۵ هزار نفر از مجرمین و تعرض‌کنندگان به عرصه‌های ملی و جنگلی کشور
  • بازگشت ۴۳۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال با اعاده اراضی ملی در اردبیل
  • ۱۲۵ میلیون هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی در قلمرو فرسایش آبی است
  • با قطع دست‌درازی متعرضین،۴۳۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگشت
  • مدیریت رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی