Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن سیستان و بلوچستان گفت: مساله اصلی ما بی توجهی استاندار به مطالبات دانشجویی و خطبه‌های امام جمعه است که گفت: «اگر به مطالبات ورود نکنید برایتان هزینه آفرین خواهد بود».

میرشکار دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون بی توجهی استاندار سیستان و بلوچستان به مسایل و مشکلات مردم و استان گفت: ما از تیرماه مطالبات علنی و بیانیه در خصوص آب انجام شد که پیرو آن استاندار به این مساله ورود کند، اما هیچ واکنشی مشاهده نشد، در حال حاضر نیز که مشکل باد و گرد وخاک و آلودگی هوا را شاهد هستیم که گا‌ها در برخی مناطق دید به زیر ۱۰۰۰ متر هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن سیستان و بلوچستان گفت: این اتفاق باعث شد که بالای ۳۰۰ نفر در بیمارستان بستری شوند که اکثرا هم خانم و پیرمرد و بچه بودند. وضعیت هوا در سیستان به صورتی است که چشم‌ها و ریه‌ها را نابود کرده است. اما امسال پوشش رسانه‌ها خیلی بهتر از سال‌های گذشته بوده، در کل شرایط در سیستان بحرانی است تا جایی که کار و نفس کشیدن دشوار است. بعضی از مردم برای خروج از خانه خود اول خاک‌ها را جابه جا کرده و بعد از آن خارج می‌شوند.
وی ادامه داد: در این اوضاع مشاهده کردیم که استاندار ستاد بحران تشکیل نداد و پس از اتفافات این چنینی تنها راه حل تعطیلی اعلام شد.   میرشکار تصریح کرد: ۴۰ روستا در سیستان اکثرا بدون آب شرب هستند و یا شیر‌های آب بدون آب می‌باشند و اغلب به صورت سقایی با تانکر آب رسانی می‌شود. دولت و استاتدار می‌توانستند از مرکز استان دستگاه تانکر آب رسان به منطقه بفرستد.   وی بیان کرد: مساله اصلی ما بی توجهی استاندار به مطالبات دانشجویی و خطبه‌های امام جمعه است که گفت: «اگر به مطالبات ورود نکنید برایتان هزینه آفرین خواهد بود». لازم به ذکر است که طبق بند ۲۷ قانون اساسی درخواست تجمع اعتراضی در این خصوص را دیروز به فرمانداری ارسال کردیم و همچنان منتظر پاسخ هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وضعیت هوا در سیستان استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مناطق درگیر سیلاب، به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی علاوه بر بازدید از مناطق سیل زده بر روند بازگشایی محورهای مواصلاتی نیز نظارت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار از روستاهای درگیر سیلاب و نظارت بر بازگشایی محورهای مواصلاتی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از روستاهای سیل زده بخش پلان شهرستان چابهار
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • بازدید هوایی استاندار سیستان و بلوچستان از مناطق سیل‌زده
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • بازدید استاندار سیستان وبلوچستان ازمحور ترانزیتی چابهار_نیکشهر