Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@16:15:07 GMT

لجبازی مهراوه شریفی‌نیا با خودش + عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۲۷۱

لجبازی مهراوه شریفی‌نیا با خودش + عکس

  رویداد۲۴ ساعت ۹ از خواب بیدار شدیم، با این‌که یخ کرده بودیم کولر را خاموش نکردیم، انگار که با خودمان لج کرده باشیم ترجیح دادیم به یخ کردن ادامه دهیم!

مردادِ امسال به طرز عجیبی گرمای طاقت‌فرسای همیشگی‌اش را از دست داده است! هرچند هیچ‌وقت دوستش نداشتیم، اما امسال هر از گاهی ابر‌های پاییزی را به آسمان هدیه کرد که باعث شد ما هم گه‌گاه لبخندی نثارش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با این وجود، تمام که بشود، شور و نشاط بیشتری به ما تزریق می‌شود، می‌توانیم به استقبالِ دوست‌داشتنِ شهریور برویم و از روزشمارِ رسیدنِ فصلِ محبوب‌مان لبریز از شوق شویم.

چای دم کردیم، دو عدد هل و گل محمدی در قوری انداختیم تا از عطرشان مست گردیم، لباس‌های شسته شده را پهن کردیم، به گل‌ها آب دادیم، برگ‌های زردشان را جدا نمودیم و به حجم زیاد کار‌های عقب‌افتاده فکر کردیم.

بعد طبق معمول تصمیم گرفتیم به جای فکر کردن به کارها، آن‌ها را به دست‌های‌مان محول کنیم و بیخود دلشوره نگیریم، به قول مادرجان چشم می‌بیند و می‌ترسد، ولی دست انجام می‌دهد.

نمی‌دانیم چه شد که هوس صبحانه کردیم! درِ یخچال را باز کرده و دیدیم تخم‌مرغ داریم، کمی بیشتر گشتیم و چهار عدد گوجه‌فرنگیِ خوش‌قیافه‌ی بی‌مزه‌ی گلخانه‌ای هم یافتیم، با کمک رُب برای خودمان املتی طبخ کردیم به غایت خوشمزه و البته کمی شور (برای این‌که دلتان نخواهد)!

در کنار املتِ شورِ خوشمزه خیارشور هم گذاشتیم، چون به نظر ما املت را باید با خیارشور خورد حتی اگر شور باشد.

این روز‌ها اکثر میوه‌ها و صیفی‌جات درشت و خوش‌رنگ‌اند، ظاهرشان تو را وسوسه می‌کند، ولی هیچ مزه‌ای ندارند، انگار ذات‌شان را که میوه‌ی خوشمزه بودن است فراموش کرده‌اند!

ما همیشه دنبال میوه‌های غیر گلخانه‌ای می‌گردیم که درون خوشمزه‌ای دارند، مثل خیار بوته‌ای که وقتی از وسط می‌شکنی‌اش، صدایش، تُرد بودنش را گواهی می‌دهد و بوی خوشش همه را به هوس می‌اندازد. اما، وقتی به اجبار و به دلیل نداشتن زمان، میوه را تلفنی سفارش می‌دهیم مجبور می‌شویم با این گلخانه‌ای‌های خوش‌قیافه‌ی پوک بسازیم...

باید پشت دست‌مان را داغ کنیم و در شرایط بحران دیگر هرگز سراغ سفارش تلفنی نرویم تا مجبور به تحمل گلخانه‌ای‌ها نشویم.

نه میوه‌هایش به درد می‌خورد نه صیفی‌جات و نه آدم‌هایش...

پی‌نوشت:

۱. به دلیل عدم تطابقِ ظرفیتِ نوشتاریِ اینستاگرام با مقدارِ روده‌درازی من، بقیه‌ی مطلب یعنی دلیل وجودِ دی‌وی‌دی و گلدان‌ها در کانال نوشته خواهد شد.

نتیجه‌ی هشت سال وبلاگ‌نویسی همینه دیگه خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهراوه شریفی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف و باران در راهِ استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ اداره کل هواشناسی استان اصفهان در خصوص عبور موج ناپایدار بارشی بر روی استان هشدار سطح زرد صادر کرد.
این سامانه از بعدظهر امروز تا اوایل وقت فردا جمعه بر روی استان فعال است که موجب اختلال در تردد؛ لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی به سبب بارش پراکنده باران وبرف، مه آلودگی و کاهش دید، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر و تنش دمایی در سالن‌های دامداری‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها می‌شود.
این سامانه همه‌ی مناطق استان شامل بویین میاندشت، سمیرم، چادگان، خوانسار، دهاقان، دهق، برخوار، لنجان، سمیرم، شهرضا، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه، شاهین شهر، میمه ورزنه را تحت ثاثیر قرار می‌دهد.
اجتناب از فعالیت‌های کوهنوردی، اتراق نکردن در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، جلوگیری از چرای دام‌ها در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، لایروبی کانال و آب رو‌ها، کنترل دمای گلخانه و باغات نیز توصیه شده است.

دیگر خبرها

  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • سوغاتی‌های خوشمزه خوزستان؛ کلوچه دزفول و موچی ایرانی در بهبهان
  • (ویدئو) روش درست کردن هات داگ خوشمزه ویتنامی
  • این پنیر خامه‌ای خوشمزه آلمانی را در خانه فقط در ۵ دقیقه درست کنید (فیلم)
  • در کرمانشاه چه خوراکی‌هایی بخوریم؟
  • طرز تهیه ۴ مدل سوپ خوشمزه و مقوی برای افطار
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد
  • کالری انواع شیرینی‌های نوروزی چقدر کالری دارند؟
  • ثبت ۹۴ هزار اسکان در اقامتگاه‌های ایلام