Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه گفت: علی (ع) مظهر علم، آزادگی، شرف، جوانمردی، غیرت، عاطفه و شاهکار خلقت است که هیچ کس را یارای رسیدن به جایگاه او نیست.

او به فرماندهان توصیه کرد که نهج البلاغه را بخوانند و افزود: فرماندهان هرچه می‌توانید نهج البلاغه را بخوانید، زیرا زیباترین و کاملترین منشور فرماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر سلامی در ادامه با اشاره به راه ولایت گفت: ولایت راه، روش، ارزش، فضیلت و عظمت است، ما شکوه ولایت را در این چهل سال تاریخ جنگ‌های بزرگ دیده و به اطمینان خاطر رسیده ایم.

او با بیان اینکه هیچ چیز جای تجربه را در اطمینان قلبی بشر نخواهد گرفت ادامه داد: میدان ما را در درخشش نور ولایت به اطمینان قلب رسانده است.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است، آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه‌ها است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.

بیشتر بخوانید: پیام گروه‌های جهادی این است که نیرو‌های انقلابی باید محور سازندگی کشور باشند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مومن هیچگاه به بن بست نخواهد رسید؛ افزود: انسان مومن به بن بست نمی‌رسد و این روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه بسیار مهم است.

او در پایان روحیه ایمان را عامل پیروزی‌ها دانست و بر تقویت و اثربخشی بیشتر آن در مجموعه سپاه پاسداران تاکید کرد.

انتهای پیام /

روحیه ایمان در سرمایه انسانی سپاه اهمیت بسیاری دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اهمیت عملیات اخیر از چند جهت بهت آور دانست و اظهار کرد: در این علمیات غرور آفرین ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران یکی از پر اهمیت تمرین موارد بود که به جهت توان بالای موشکی و پهپاد ی ایران این مهم میسر شد.

وی عنوان کرد: عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران که توان کوچکی از آن به نمایش گذاشته شده به واقع باید گفت این فقط گوشه‌ای از نمایش قدرت ایمان مردان میدان بود.

حسینی نوری بیان کرد: مقایسه عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیست‌ها در دمشق از نظر جغرافیایی نکته مهمی است، در این عملیات داشته‌هایی که رژیم صهیونیستی به آن می‌بالید طی این عملیات در هم کوبیده شد و همینه پوشالی آن مشهود و دنیا فهمید که آنها هیچ نیستند، این عملیات در ناکام گذاردن پدافند ۳ مرحله‌ای غرب موفق بود.

امام جمعه شهریار افزود: در حوزه رسانه‌ای، ذهنی که دنبال فریب افکار عمومی هستند نتوانستند به خواسته‌هایشان برسند، رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی هر چه تلاش کرد تا این عملیات را بی اثر نشان دهند اما در حوزه‌ی رسانه نیز دشمن شکست خود و نشانه‌های آن در تمام دنیا نمایان شد.

حسینی نوری ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع، مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه، خنثی کننده توطئه‌های دشمنان، سپاه زمینه ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیروهای مختلف مقاومت در جهان اسلام، سپاه و نیروهای چهارگانه اش، سپاه قدس، نیروهای هوا فضا و سازمان اطلاعات، جنگ‌های نوین اش نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است.

وی عنوان کرد: سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری با بسیج مردمی اش و خدمت صادقانه اش، امید و غیرت مردم ایران اسلامی است.

حسینی در خاتمه متذکر شد: امروز با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات که دشمنان ایجاد می‌کنند با دست خالی و توان دانشمندان و نخبگان مان به این قدرت رسیده ایم، این عملیات غرور آفرین را به مردم تبریک میگوییم، و تشکر می‌کنم از نیروهای مسلح که این مهم را رقم زدند.

کد خبر 6082669

دیگر خبرها

  • دستور مهم سردار سلامی به نیرو‌های سپاه
  • دستور سردار سلامی به نیروهای سپاه برای امدادرسانی به سیل زندگان
  • دستور مهم سردار سلامی به نیروهای سپاه
  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • وتوی آمریکا علیه عضویت کامل فلسطین برخلاف منشور سازمان ملل است
  • با دستور سرلشکر سلامی یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی به مردم سیل زده در منطقه حضور خواهند داشت
  • سرلشکر سلامی: تجهیزات نوین ارتش حاصل خلاقیت‌های این نهاد است
  • خدا، مردم، میهن
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد