Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن محمدی  در حاشیه برگزاری این اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: دراین اردو سرمربیان و مربیان سرگروه‌های حلقات صالحین  علاوه بر سازندگی فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و مباحث احکام را داشتند.

 وی با بیان اینکه این اردوی جهادی  به صورت حوزه‌ای برنامه  ریزی شده است گفت:  اولین اردوی جهادی  ارکان شجره طیبه صالحین در  حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) بخش انابد برگزار شد که  بیش از ۱۵ نفر از  سرمربیان و مربیان  حلقات صالحین حوزه تعلیم و تربیت سپاه بردسکن  در روستا‌های عشایری رسن، اسماعیل آباد و صالحیه از توابع بخش انابد خدمت رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی از  مهم‌ترین اهداف این اردوی جهادی را  حفظ و انسجام شبکه تربیتی  ارکان صالحین و درراستای  تحقق بخشیدن  به منویات مقام معظم رهبری نسبت به رفع محرومیت زدایی و  دغدغه‌های فرهنگی در مناطق محروم اعلام کرد.  

وی از جمله مهمترین آثار و برکات اردو‌های جهادی را به تقویت امید به زندگی و ایجادانگیزه برای حضور در جوامع روستایی و مناطق محروم، موفقیت در رفع بسیاری از محرومیت‌ها به ویژه در حوزه فقر فرهنگی  و ترویج  روحیه کار و تلاش اشاره کرد.
  مسئول تعلیم و تربیت سپاه بردسکن افزود: اردو‌های جهادی هم تمرین است و هم خودسازی و هم آشنایی با فضای جامعه می‌باشد و در واقع این اردو‌ها یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و احیاء فرهنگ و روحیه جهادی در جامعه است.

 حجت الاسلام محمدی گفت:  شعار ما در اردو‌های جهادی می‌سازیم تا ساخته  شویم  و خوشبختانه   اردو‌های جهادی باعث تقویت روحیه خدمت رسانی می‌شود.

وی ابراز داشت: رفع محرومیت زدائی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف این اردو‌های جهادی است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت