Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:07:07 GMT

کشف ۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قائن

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۴۹۹

کشف ۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در قائن

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود زال‌بیکی اظهار داشت: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قائنات با دریافت خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه ماینر برای استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) در یکی از کارگاه‌های حاشیه شهر موضوع را بررسی و محل اعلام شده را شناسایی کردند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی این کارگاه را بازرسی کردند که در بازرسی از محل، ۳۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و دو متهم در این رابطه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قائنات با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های قاچاق شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه ضمن توقیف دستگاه‌ها و وسایل جانبی آن، دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم عزیز درخواست داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش بخصوص امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 4695730

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان جنوبی قاین قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در شوش دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدی‌نسب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6085658

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • رابطه صمیمی ۲ پسر جوان رنگ خون گرفت!
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • سلطان کوکائین دستگیر شد