Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:23:34 GMT

اردبیل| برخی مسئولان دچار سیاست‌زدگی شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۵۴۲

اردبیل| برخی مسئولان دچار سیاست‌زدگی شده‌اند

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: برخی مسئولان دچار سیاسی بازی و سیاست زدگی شده‌اند در حالی که باید از سیاسی بازی در داخل مدیریت کلان کشوری و استانی دوری کنیم. ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی نوروزی در مراسم معارفه اعضای جدید منتخبین مردمی جمنا در اردبیل اظهار داشت: انتخاب 90 درصدی جوانان در انتخابات جمنا نشان از اعتماد مردم به جوانان در عرصه‌های مهم سیاسی و مدیریتی است که بدون شک خروجی‌های خوبی هم به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که عمل به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اولویت اساسی است بیان کرد: باید در راستای استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مدیریتی و انقلابی اولویت اساسی است و در قدرت نمایی بین المللی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی خواهد کرد.

منتخبان شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ‌اردبیل مشخص شدندجبهه مردمی: دولت با حمایت از تولیدگران داخلی محاصره اقتصادی دشمن را در هم بشکندشکل‌گیری «شورای وحدت راهبردی» در جبهه مردمی به روایت حسینی

مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در انتخابات اخیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جوانان حضوری پرشور داشتند که این موضوع نیز نشان از تلاش بی‌شائبه جوانان است.

نوروزی ضمن انتقاد تند از عدم باور مسئولان به قدرتمندی کشورمان نیز بیان کرد:  برخی مسئولان دچار سیاسی بازی و سیاست زدگی شده‌اند در حالی که باید از سیاسی بازی در داخل مدیریت کلان کشوری و استانی دوری کنیم و این موضوع باید به طور قابل توجهی در دستور کار باشد تا بتوان خروجی‌های مورد انتظار را به دست آورد.

وی تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم جوانان را در عرصه‌های مدیریتی حمایت همه‌جانبه کنند تا آینده کشورمان دچار مشکل نشود و در این زمینه استفاده از ظرفیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی باید مورد توجه واقع شود تا بتوانیم با حضور پرشور جوانان در انتخابات مشکلات کشور را از سر راه برداریم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارگانی ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در سه دهه از زمان تأسیس تاکنون خدمات ارزنده و گرانبهایی را در همه عرصه‌ها در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مولود  مبارک انقلاب و نتیجه تدبر روشنگرایانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی بود، ادامه داد: کارنامه درخشان و ثمربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های دفاعی، علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، آبادانی و محرومیت‌زدایی، نشان‌دهنده اهتمام و تلاش این نیروهای جان برکف و غیور در راستای تحقق رسالت‌های بزرگ و مغتنم سازمان است.

نرماشیری همچنین انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق» را نتیجه تعامل و همکاری سپاه و دانشگاه برشمرد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به مردم است، هر اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق به انجام آن شده در کنار هدایت‌های ارزشمند و راهگشای امامین انقلاب اسلامی، مدیون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مردم سرافراز ایران است.

احمد شفاهی با اشاره به حملات کور و بزدلانه تروریستی به شهر چابهار و راسک، از دفاع مقتدرانه دلاور مردان نیروهای فراجا در مقابل این اقدام مذبوحانه قدردانی و خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که با انجام چنین اقدامات ددمنشانه نمی‌توانند مانع از پیشرفت منطقه و توسعه کشور شوند، نیروهای ایثارگر و از خود گذشته فراجا در تمامی صحنه‌ها نشان داده‌اند که با تمام توان و تا پای جان در مقابل این اقدامات عبث ایستاده و سربلند بوده‌اند.

وی افزود: یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های سپاه تعامل با دانشگاه به صورت مستمر است که برای دستیابی به نتایج بهتر و نیکوتر تأکید ما بر ارتباط بیش از پیش از دو ارگان است و دانشگاه و سپاه با همبستگی و تعامل کارآمد می‌توانند گام بلندی در مسیر توسعه و تعالی کشور بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم