Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@11:24:13 GMT

نیاز فوری مردم یمن به غذا، دارو و آب آشامیدنی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۵۵۶

به گزارش رویترز، سازمان ملل گزارش کرده است که بیش از ۸۰ درصد از مردم یمن به کمک‌های غذایی و دارویی نیاز دارند.

آب آشامیدنی سالم، خدمات درمانی و داروهای لازم برای بیمارستان‌های صحرایی نیاز مبرمی است که توسط ناظران سازمان ملل متحد اعلام شده است.

در گزارش های میدانی آمده است که مرکز درمانی میزبان هزاران نفر در روز هستند که خارج از توانایی این مراکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مدیر اجرایی برنامه جهانی غذا اعلام کرده بود که دو سوم از جمعیت ۳۰ میلیون نفری یمن در حال حاضر در وضعیت ناامنی غذایی به سر می‌برند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود
  • ‍ضبط و توقیف ظروف بسته بندی فراورده های غذایی در نیشابور
  • بخش آب‌پخش نیاز مبرم به نصب ایستگاه پیش تصفیه آب دارد