Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارابی بعدازظهر یک شنبه در اختتامیه بیست دومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال اثرات خوبی به دبیر خانه جشنواره ارسال شده بود انتخاب اثرات با دشواری انجام شد.

دارابی ادامه داد: برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند به شناساندن آداب رسوم و معرفی اقلیم و فرهنگ هر استان کمک بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه سه ساله سازمان صدا و سیما گفت: دو هزار برنامه مستند در حوزه تاریخی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در راستای رونق تولید تدوین شده است.

معاون امور استان های صداو سیما در ادامه به انتخابات مجلس شورای اسلامی طی امسال اشاره کرد و گفت: وظیفه صدا وسیما در این راستا فراهم کردن حضور مردم در انتخابات است.

دارابی همچنین به تعیین تکلیف وضعیت نیروی های حق التحریری سازمان صدا و سیما اشاره کرد و افزود: امسال ۴۰ نیرو این سازمان قراردادی می شوند.

وی با بیان اینکه هم افزایی خوبی بین صدا و سیمای استان ها وجود دارد، اظهارکرد: در حوزه برنامه ریزی تولیدات مشترکی بین استان های ایلام  و مازندران در حوزه محیط زیست شاهد بوده ایم و همچنین در خراسان رضوی رادیو زیارت و استان فارس برنامه چهلچراغ مستند سازی شده است.

معاون امور استان های صداو سیما اعلام کرد: بیست و سومین جشنواره تولیدات مراکز استان ها در تابستان ۹۸ به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

کد خبر 4696028

منبع: مهر

کلیدواژه: علی دارابی جشنواره تولیدات مراكز استان ها بجنورد سازمان صداوسیما قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای استان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • آثار جشنواره مد و لباس نقش تن‌پوش در حال داوری است