Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از  باشگاه پرسپولیس، این باشگاه، در پی گفتگوهای تلفنی در ارتباط با دریافت جام قهرمانی سوپر جام، امروز یکشنبه با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان تحویل شدن آن از سوی سازمان لیگ فوتبال به باشگاه پرسپولیس در دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه،  با اشاره به این مساله که تیم فوتبال پرسپولیس در جریان رقابت‌های فصل 97-98 موفق به رقم زدن دو گانه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شده است، طبق مقررات و اعلام‌های صورت گرفته‌، خواسته شده است؛ جام قهرمانی سوپرجام سال 98 با توجه به در پیش بودن آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر، در دیدار افتتاحیه به باشگاه پرسپولیس و هواداران پر شور آن‌، اهدا گردد.

گفتنی است؛ سازمان لیگ برتر پیش از این، اعلام کرده بود با توجه به مصوبه هیات رییسه این سازمان، تیمی که در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی رسیده باشد به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پرسپولیس رقابت های لیگ برتر سازمان لیگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون‌های دانشگاه گفت: این آزمون در پنج حوزه دانشکده منابع طبیعی، دانشکده نساجی، مجتمع خوارزمی، مجتمع ابوریحان و کتابخانه مرکزی دانشگاه در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم وهفتم اردیبهشت در این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.
مجید طالبی، تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی را در صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، ۴ هزار و ۸۲۴ نفر داوطلب بیان کرد و افزود:آزمون گروه آزمایشی هنر هم بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲ هزار و ۴۵۶ نفر و آزمون گروه آزمایشی علوم‌تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور ۴ هزار ۷۳۷ نفر برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۶:۳۰ صبح و ۱۳:۱۵ باز خواهد شد گفت: درب‌های ورودی شمالی و جنوبی دانشگاه از ساعت ۶ صبح روز‌های آزمون باز بوده و امکان حضور داوطلبان گرامی فراهم شده است.
دکتر طالبی مطرح کرد: برنامه‌ای هم بقرای آشنایی با دانشگاه صنعتی اصفهان در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی کشاورزی ویژه خانواده‌های داوطلبان آزمون سراسری در روز پنجشنبه و جمعه برقرار است. همچنین تور صنعتی گشت برای آشنایی بیشتر با فضای دانشگاه صنعتی اصفهان در نظر گرفته شده است.
وی به داوطلبان توصیه کرد که از درب شمالی دانشگاه (به سمت شاهین‌شهر) به دانشگاه وارد شوند و ورود خود را به دقایق پایانی موکول نکنند و با نیرو‌های حفاظت فیزیکی برای برقراری نظم و برگزاری آزمون همکاری لازم را داشته باشند.
داوطلبان الزامی است از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف‌دستی، ساک دستی، هرگونه دستگاه ارتباطی و الکترونیکی (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، هندزفری و...)، کیف، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری کنند و برای شرکت در جلسه آزمون همراه‌داشتن چاپ کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
اتوبوس‌های واحد مسیر میدان جمهوری (دروازه تهران) به دانشگاه از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه صبح روز‌های آزمون، آماده سرویس‌دهی هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • وولورهمپتون ۰ - ۲ آرسنال/ توپچی‌ها به رقابت بر سر قهرمانی ادامه می‌دهند + فیلم
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند