Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:02:39 GMT

پنج سال زندگی مخفیانه قاتل پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۶۲۹

پنج سال زندگی مخفیانه قاتل پایان یافت

 گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی بیان کرد: نیمه شب دوم تیر سال ۹۳ گزارش یک مورد تیراندازی در بیابان‌های اطراف سه راه گادویی شهر اهرم به پلیس  رسید و با حضور تیم گشت پلیس مشخص شد دو نفر با هویت «امرالله» و «امین» بر اثر شلیک فرد یا افرادی ناشناس یکی بلافاصله جان داده و دیگری در بیمارستان فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پس از تحقیقات دو نفر با هویت معلوم به عنوان مظنون دستگیر شدند که یکی از دستگیرشدگان ضمن اعتراف به قتل مقتولان با همدستی فردی دیگر، صحنه قتل را در حضور مقام قضایی و پلیس بازسازی کردند و هر دو روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: یک کارآگاه متخصص و باتجربه این پرونده را چند بار مطالعه کرد و  تناقضات و ابهامات متعددی از آن استخراج شد.

سردار واعظی گفت: بررسی‌های میدانی و سرنخ‌های جدید باعث تقویت این فرضیه در ذهن کارآگاهان شد که متهمان دستگیر شده این پرونده نمی‌توانند قاتلان اصلی باشند و بنا به دلایلی نامعلوم در این خصوص اعترافاتی داشته اند.

او بیان کرد: پس از این، فردی ۲۴ ساله به هویت علیرضا اهل شهر اهرم مورد ظن پلیس قرار گرفت و در بررسی سوابق وی مشخص شد چند روز پس از حادثه به صورت داوطلبانه به سربازی رفته و پس از آن نیز محل زندگی خود را به شیراز منتقل کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: متهم دستگیر شد و پس از رویارویی با دلایل پلیس ضمن اقرار به قتل گفت، به علت عذاب وجدان ناشی از این قتل معتاد شده و در پنج سال گذشته یک شب خواب راحت نداشته است.

سردار واعظی عنوان کرد: متهم به قتل درباره این اتفاق گفت در شب حادثه به همراه پسر عمه‌ام با اسلحه شکاری پدرم برای شکار پرنده بیرون از شهر رفتیم، در حال شکار صدای موتور سیکلتی را شنیدیم که به طرف ما می‌آید وقتی در تاریکی شب به من نزدیک شدند از ترس اینکه اسلحه ما را بگیرند ناخواسته به طرفشان شلیک کردم که هر دو نفر روی زمین افتادند و ما به سمت اهرم فرار کردیم. یک ساعت بعد متوجه شدیم که هر دو فوت کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

شناسایی قاتل پس از پنج سال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در شوش دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدی‌نسب گفت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

سرهنگ محمدی‌نسب تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6085658

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!