Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@23:57:19 GMT

انتقال ۳۸ بیمار بستری در بیمارستان‌های مکه به ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۶۵۲

خرداد؛رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۳۸ نفر از حجاج بیمار ایرانی بستری دارای شرایط خاص در بیمارستان‌های مکه مکرمه پس از انجام اقدامات اولیه به ایران انتقال یافتنتد.

به گزارش خرداد، علیرضا رشیدیان افزود: حجاج یادشده بیماران دارای شرایط خاص، ریسک بالا و بستری در بیمارستان‌های ایران یا بیمارستان‌های عربستان بوده و تعدادی از این افراد نیز که دارای مشکلات جسمی بودند با نظر هیات پزشکی طی کمتر از ۱۸ ساعت گذشته به کشورمان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: اعزام افراد بیمار آن هم در نخستین پروازهای بازگشتی به کشور تاکنون سابقه نداشته اما به منظور تسهیل شرایط و انتقال سریع‌تر آنان برای تداوم درمان در کشور امسال این کار به انجام رسید.

رییس سازمان حج تصریح کرد: این اقدام در خور تقدیر با هماهنگی همه حوزه‌ها اعم از هیات پزشکی، بخش اجرایی، شرکت هواپیمایی و نیز بخش های درمانی ایران و بیمارستان‌های سعودی انجام گرفت.

رشیدیان اظهار داشت: پرواز یادشده از فرودگاه جده به مقصد تهران صورت گرفت، بخشی از آنان در ادامه درمان‌های خود در بیمارستان مستقر شده‌اند و برخی که خانواده‌هایشان همراه بوده‌اند به خانه و شهر و دیار خود بازگشته‌اند.

برچسب ها: رئیس سازمان حج و زیارت

منبع: خرداد

کلیدواژه: رئیس سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • معاون درمان وزیر بهداشت: پروانه ۱۰۰ بیمارستان دارای اخطار ایمنی تمدید نشد
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • حقابه هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • حق‌آب هیرمند از سوی افغانستان امسال رهاسازی شد/ اولویت‌بندی انتقال آب بر اساس نیاز شرب استان‌ها
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد