Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@03:24:11 GMT

شهردار کهریزک: از پرویز پرستویی شکایت می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۷۲۵

شهردار کهریزک: از پرویز پرستویی شکایت می‌کنیم

ساعت 24- پس از انتشار فیلمی توسط پرویز پرستویی در فضای مجازی مبنی بر آزار و اذیت سگ‌ها در راستای اجرای طرح عقیم سازی شهردار کهریزک از شکایت از این بازیگر سینما خبر داد.

اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک با تکذیب عقیم سازی و آزار سگ‌ها توسط شهرداری کهریزک اظهار داشت: در فیلم منتشر شده مشخص نیست در کجا و چه اقدامی صورت می‌گیرد و تعابیر ناروا و نادرست عجولانه و شتاب‌زده بدون مستندات اظهار نظر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جناب پرستویی باید این موضوع را اثبات کند، ادامه داد: ما برای مجموعه شهرداری که مورد اتهام قرار گرفته است ناراحت نیستیم و از بازی با احساسات انسان‌های پاک و روحیات لطیف مردم شکایت داریم که با دیدن این فیلم سبب انزجار و ناراحتی آن‌ها شده است.

شهردار کهریزک با اعلام مخالفت نسبت به این عمل روی حیوانات این کار را وقیحانه، غیر انسانی و اخلاقی دانست و افزود: شهرداری کهریزک حامی حیوانات و دوستدار محیط زیست بوده و وقتی برای پرندگان در سطح کهریزک لانه ایجاد کرده است چطور می‌تواند چنین بلایی را سر یک حیوان باوفا بیاورد.

نعمت زاده با اظهار تعجب از علت و منافع انتشار کنندگان چنین فیلم‌ها و اکاذیبی در فضای مجازی از شکایت شهرداری کهریزک از بازیگر سینما خبر داد و خاطرنشان کرد: در این فیلم معلوم نیست در حال کشتن حیوان، زدن آمپول ضد هاری یا عقیم سازی است که به غلط با دشمنی یا هر موضوع دیگر به راحتی به شهرداری کهریزک نسبت داده شده است.

وی با اشاره به جمع آوری و رهاسازی سگ‌های ولگرد در کهریزک تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد سگ‌های ولگرد و مزاحمت‌های این حیوانات برای شهروندان و شکایت اهالی همچنین ایجاد آلودگی‌های محیطی در سطح شهر، شهرداری کهریزک طرح جمع‌آوری سگ‌ها و رهاسازی آن‌ها یا در اختیار قراردادن مرکزی به عنوان حامیان سگ‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار کهریزک به ضرورت زنده‌گیری سگ‌ها در این طرح اشاره کرد و عنوان داشت: برای زنده‌گیری سگ‌ها نیاز به ایجاد زیرساخت‌ها و استفاده از اکیب تخصصی با وسایل لازم از قبیل اسلحه مخصوص و همچنین داروی بیهوشی و ادوات و قفس زنده‌گیری می‌باشد و شهرداری طبق مفاد قانونی این دستورالعمل را اجرا کرده است.

نعمت زاده با بیان اینکه کهریزک به علت پراکندگی زیاد و زمین‌های کشاورزی، وجود کشتارگاه و مراکز صنعتی به جولانگاهی برای سگ‌های پرسه زن تبدیل شده که زندگی شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است، ابراز داشت: سگ‌های بسیاری بعد از جمع آوری از پایتخت و دیگر شهرها در زمین‌های کشاورزی کهریزک آزاد می‌کنند که مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده و نیازمند راه‌کار جدی و اساسی برای حل این معضل است.

وی در پایان تأکید کرد: سگ‌ها به عنوان حیوانی که نیاز به حریم دارند اگر بموقع تغذیه، واکسیناسیون و عقیم شوند به راحتی در کنار انسان‌ها زندگی می‌کنند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پرویز پرستویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند

یکی از این کارگران گفت: پاکبانان شهرداری یاسوج از پنج تا ۸ ماه حقوق نگرفته اند. در این وضعیت اقتصادی چطور زندگی خود را بگذرانیم؟   وی افزود: ما زن و بچه داریم و برای امور مختلف خود از جمله کرایه خانه نیازمند پرداخت به موقع حقوق هستیم.   یکی دیگر از این کارگران با بیان اینکه بیمه ما نیز مرتب پرداخت نمی‌شود، افزود: به همین دلیل ما با مشکلاتی زیادی مواجه هستیم و تجمع ما تنها برای مطالبه حقوق‌مان است.   وی ادامه داد: مسئولان و متولیان از جمله اعضای شورا و شهردار خودشان همانطوری که نظافت، جمع آوری و جارو کردن سطح شهر را از ما می‌خواهند، ما هم حقوقمان را از آنها می‌خواهیم.   یکی دیگر از این کارگران گفت: بیمه ما به عنوان کارگران خدماتی شهرداری و پاکبان باید بصورت اختصاصی که سختی کار شامل ما شود واریز شود، اما متاسفانه بجای بیمه مشاغل سخت و زیار آور، بیمه ما بصورت عادی است که از متولیان امر و دستگاه‌های نظارتی تقاضای بررسی این موضع را داریم.   شهردار یاسوج هم گفت: کارگران خدماتی شهرداری از تیرماه ۱۴۰۲ تاکنون ۱۲ ماه حقوق گرفته اند و همچنین در اسفند ماه سال گذشته نیز به این کارگران دو ماه حقوق پرداخت کردیم.   کیوان آشنا فزود: این کارگران سه ماه حقوق از قبل از مدیریت جدید شهرداری طلب دارند و ۸ ماه درست نیست.   شهردار یاسوج درباره وضعیت بیمه مشاغل سخت و زیان آور برای کارگران خدماتی شهرداری تصریح کرد: این کارگران طرف قرارداد شرکت پیمانکاری هستند که باید تامین اجتماعی و پیمانکاران در این خصوص بررسی کنند و پاسخگو باشند.   وی بیان کرد: بیمه این کارگران طبق قانون باید آنچه حق‌شان است در نظر گرفته شده و اعمال شود.   آشنا با بیان اینکه شهر خوب را شهروند می‌سازد، ادامه داد: شهرداری یاسوج ماهانه حدود ۲۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند که از مردم و دستگاه‌های مختلف درخواست می‌شود با توجه به اینکه شهرداری یک دستگاه خودگردان است نسبت به پرداخت عوارض خود به موقع اقدام کنند تا خدمات دهی بهتری و مناسب تری داشته باشیم.   شهردار یاسوج بیان کرد: از مجموعه استانداری، دستگاه‌های خدمات رسان و مردم تقاضای همکاری و همکاری بیش از پیش داریم. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • ویدیوی پرویز پرستویی از کاسبی پسران خاوری در کانادا
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • شهردار اصفهان راهبرد انتصابات اخیر را تبیین کند
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند