Web Analytics Made Easy - Statcounter





به گزراش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، حسین عباسی در جلسه هماهنگی جشنواره ایده‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای اظهار داشت: با توجه به وسعت گلخانه‌ها در پیشوا، جشنواره ایده‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای، فرصت مغتنمی را برای اعتباربخشی و برندسازی محصولات این منطقه فراهم می‌آورد.

وی افزود: برای این رویداد بزرگ می‌توان از سطح ملی فراتر رفته و آن را در سطح بین‌المللی به اجرا درآوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار پیشوا بیان کرد: کارها و اقداماتی که در شهرستان اجرا می‌شود باید دارای سطح و کیفیت بالایی بوده و می‌بایست برای دستیابی به آنچه مدنظر است گام‌های عملیاتی برداشته شود.

وی گفت: ستاد جشنواره فناوری‌ها و استارتاپ‌های گلخانه‌ای با حضور وزارتخانه‌ها و ادارات کل استانی تشکیل خواهد شد و با طرح و پیگیری جدی امورات، از این فرصت جهت توسعه شهرستان بهره خواهیم برد.

عباسی تصریح کرد: این کار بزرگ، همت بزرگی را می‌طلبد و باید همه دستگاه‌ها حضور جدی داشته و احساس مسئولیت کنند.

وی گفت: از این فرصت می‌توان برای فضای فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، آب، محیط زیست و همچنین توسعه صادرات محصولات کشاورزی استفاده کرد.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: تاکید داریم تا شاکله اصلی کار به دست کشاورزان و بهره برداران بخش خصوصی منطقه باشد تا این اقدام، پایداری و تداوم خود را حفظ نماید.

F.Mirzaei:


E

کد خبر 4696050

منبع: مهر

کلیدواژه: کشت گلخانه ای فرمانداری پیشوا حسین عباسی قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با پایان فیلمبرداری فیلم کوتاه «انعکاس شیطان» و پشت سر گذاشتن مراحل فنی، این فیلم ترسناک آماده رقابت در جشنواره‌های بین المللی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مردی میانسال که سرایدار مدرسه است در یک شب بارانی مورد حمله ارواح شیطانی قرار می‌گیرد.»

از جمله عوامل این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: سحر میرزاییان‌فر و کامران محمدی، مدیر فیلمبرداری: داوود امیری، بازیگران: حسام حسینی، مریم رختیانی و حمیدرضا نبی، مدیر صدابرداری: بهنام حقانی، تدوین و جلوه های ویژه: علی عباسی، موسیقی: مهدی حسینی، طراح صحنه: مونا عزیز، دستیار صحنه: کوثر صداقت، دستیار صدا: کوشا برجیان، دستیار فیلمبردار: رضا کاظمی، امیر اردلان دین صفت و کوروش معماری، طراح گریم: آرزو محمد حسین، پوستر: فرشته علیجانی، مدیر تولید: پوریا حامد شکاری، پخش بین‌الملل: کمپانی سون اسکای.

«پیام خصوصی» به کانادا رفت

فیلم «پیام خصوصی» اثر آمین صحرایی به پنجاه‌ و یکیمین جشنواره کونکوردیا کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی کونکوردیا به‌عنوان بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره فیلم دانشجویی در آمریکای شمالی، یک جشنواره غیرانتفاعی و دانشجویی است که با همکاری مدرسه سینمای مل هوپنهایم (MHSoC) و دانشگاه Concordia هر ساله در ماه می در مونترال کانادا برگزار می‌شود و امسال فیلم «پیام خصوصی» نماینده ایران در این فستیوال است.

هدف این جشنواره نمایش آثار تولیدشده توسط طیف متنوعی از فیلم‌سازان سراسر جهان، به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز دانشگاهی برای مطالعه فیلم در کانادا و با مجموعه‌ای از آثار که در جشنواره‌های سراسر جهان نیز مورد تحسین قرار می‌گیرند، است.

جشنواره فیلم کنکوردیا (CFF)، پنج رویداد نمایشی را ارایه می‌کند؛ «اسپات لایت» شامل پنج بخش در طول جشنواره است که برای همه دانشجویان سینما و ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «مرگ تدریجی» و «سنگبال» ۲ اثر دیگر آمین صحرایی، همزمان در سی‌ و نهمین جشنواره فجر پذیرفته شدند و همچنین به طور همزمان در جوایز ایسفا حضور داشتند و جوایز بین‌المللی و ملی متعددی را برای کارگردان به ارمغان آوردند.

کد خبر 6087296

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا