Web Analytics Made Easy - Statcounter

فلاح به داستان «ریورس» اشاره کرد و گفت: در ازدحام شهری شلوغ فروشنده دوره‎گرد با وانت وارد حریم دنیای کودکانه می‎شود، کودکان دست به اعتراض می‎زنند ولی...

«محمد ابراهیم فلاح تفتی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: بنده به‎عنوان نماینده گروه فیلم‎سازان هنرجویان انجمن سینمای جوان استان یزد در این جشنواره حضور یافتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فعال حوزه هنری از استان یزد ادامه داد: یک اثر به نام «ریورس» که تولید سال 1397 است به این جشنواره ارسال و پذیرفته شده است، بنده مدیر مسئول یکی از کانون‎های مساجد استان یزد هستم که در این بخش ثبت‎نام کردم و در بخش داستانی کانون پذیرفته شده‎ام.

 

فلاح به داستان «ریورس» اشاره کرد و بیان کرد: در ازدحام شهری شلوغ فروشنده دوره‎گرد با وانت وارد حریم دنیای کودکانه می‎شود، کودکان دست به اعتراض می‎زنند ولی...

 

وی افزود: برای نخستین بار است در این جشنواره شرکت کردم و خوشحال هستم که اثرم پذیرفته شده و امیدوارم هر سال ادامه پیدا کند.

 

فعال حوزه هنری از استان یزد  یادآور شد: در انجمن سینمای جوان به مدت دو سال فعالیت دارم و حدود 5 سال است که به شکل حرفه‎ای در این عرصه فعالیت می‎کنم.

 

فلاح تاکید کرد: امیدوارم هر سال این جشنواره ادامه پیدا کند و لزوماً نیز نباید در شهر گرگان باشد و بهتر است در شهرهای دیگر نیز این جشنواره دیده شود و بخش‎های جانبی مثل عکس و ... نیز می‎توان به این جشنواره اضافه شود و بهترین‎ها در بخش های مختلف عکس، فیلم، بازیگر و ... در این جشنواره انتخاب و معرفی شوند.

 

وی بیان کرد: اگر محوریت بر مسجد بگذارند قطعا هنرمندان موضوع را به گونه‎ای قرار می‎دهند که با این محوریت جشنواره نزدیک باشد و در این موضوع فیلم ساخته شود.

 

فعال حوزه هنری از استان یزد خاطرنشان کرد: جشنواره برای ترغیب هنرمندان برای ساخت فیلم در حوزه مسجد از فیلم‎سازان حمایت کند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر گلپایگان خطبه نماز جمعه عید غدیر اردبیل سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مجلس شبستان یزد دعای عرفه جشنواره طنین مسجد طنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا(ع) از ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه شعر رضوی در سال جاری خبر داد. 

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)،  سیدحسین سیدی اظهار کرد: با برگزاری جشنواره‌های رضوی درصدد هستیم در راستای ترویج سیره رضوی گام کوچکی برداریم. 

او با بیان اینکه در قالب شعر، چهار جشنواره شعر عربی، جشنواره شعر ترکی، جشنواره شعر فارسی و جشنواره شعر کودک و نوجوان را در در برنامه داریم، گفت: درصدد ارتقای سطح این جشنواره‌ها از نظر کمی و کیفی هستیم.

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا (ع) به استقبال شایان توجه شاعران از این بخش جشنواره اشاره کرد و رغبت حضور شاعران نامی و حتی نوپا را برای تولید اثر در حوزه رضوی چشمگیر قلمداد کرد.

به گفته سیدی، طی دو سال گذشته، تعداد آثار رسیده به این جشنواره از ۴۰۰ اثر به ۱۰۱۰ اثر در سال گذشته رسیده و امسال نیز بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.

او بر اهمیت توجه به امر کیفیت‌بخشی به محتوای آثار رضوی نیز صحه گذاشت و به اهمیت در تراز ملی بودن  اشعار در این زمینه اشاره کرد.

او با بیان اینکه نباید درگیر کمیت و تعداد صرف آثار شد بیان کرد: در راستای توجه نکردن به موضوع کمیت آثار، برای جشنواره شعر فارسی شعار ملی تعریف کردیم تا همگی شعرها در تراز ملی و استانی باشند.

به گفته سیدی، در این صورت است که شاهد مجموعه شعر ناب در حوزه شعر فارسی رضوی خواهیم بود.

مدیر شعر و ادبیات بنیاد امام رضا(ع) با بیان اینکه امسال شعر رضوی در ابعاد بین‌المللی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این راستا محافل شعرخوانی در شهر کوفه عراق، در شهر استانبول ترکیه و همچنین در افغانستان برگزار خواهد شد.

به گفته سیدی، علاوه بر محافل شعری خارج از کشور در خلال جشنواره شعر رضوی، جشنواره شعر کودک رضوی هم در داخل کشور برگزار خواهد شد.

او همچنین از برگزاری کارگاه‌های آموزشی و شب شعر در قم، شیراز و خراسان رضوی خبر داد و هدف از برگزاری این برنامه‌ها را توجه به عمق و معرفت‌شناسی امام رضا(ع) در اشعار قلمداد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم رفع انحصار در اقتصاد
  • ارومیه مهیای جشنواره ورزشی ، تفریحی و فرهنگی می شود
  • دانش آموز قمی برگزیده جشنواره جوان خوارزمی شد
  • لزوم حمایت مسئولین از بوکسور بجنوردی جهت کسب سهمیه المپیک
  • لزوم بهبود در روند خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی