Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@08:26:01 GMT

دشمنان در مقابل ایران اسلامی راه به جایی نمی برند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۱۷۵۷

دشمنان در مقابل ایران اسلامی راه به جایی نمی برند

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه دشمنان در مقابل ایران اسلامی راه به جایی نمی برند گفت: رو به روز کمر دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی ایران خم می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» در همایش سراسری مالک اشتر سپاه که در مجتمع کوثر ولایت برگزار شد، اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باور دارد که حیات جامعه دینی با ولایت فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تصریح کرد:در ساقط کردن  پهپاد متجاوز امریکایی و دیگر عملیات های موفق نیروهای مسلح ، به طور قطع هدایت الهی رمز موفقیت رزمندگان بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی تصریح کرد: تا زمانی که باور داشته باشیم که این انقلاب صاحب دارد و از هدایت های خداوند و رهبری بهره می برد، پیروزی از آن ما خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: هرگز دشمن نخواهد توانست در مقابل ما پیروز شود و کمر آنان روز به روز در مقابل ما خم می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه غدیر گلپایگان خطبه نماز جمعه عید غدیر اردبیل سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مجلس شبستان یزد دعای عرفه حاجی صادقی سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری در پیامی ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش، این نهاد را محترم و دلیر دانست و اظهار کرد: ارتش جان مایه تمام رشادت‌هایی است که می‌توانیم در یک نیروی جان بر کف، ایثارگر و از خود گذشته ببینیم.

فخاری گفت: از ۲۹ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ که امام خمینی (ره) این روز را به نام ارتش نامگذاری کرده اند، تاکنون شاهد پایمردی‌های این نهاد ارزشمند هستیم و امروز رژه افتخار این عزیزان مایه مباهات، عزت، غرور ملی و سرفرازی همه ایرانیان و تجهیزات نظامی آنان لرزه‌ای بر جان دشمنان شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه حفظ استقلال کشور و دفاع از مرزها را مدیون خدمت جانانه و بی منت ارتش عزیز هستیم عنوان کرد: بدخواهان و بد اندیشان این نظام و انقلاب بدانند، ارتش مقتدر ایران اسلامی در حالی که در قله‌های بلند اقتدار ایستاده خار چشم دشمنان این ملت و مرز و بوم است.

وی در ادامه با تبریک روز ارتش به تمام ارتشیان غیور و خانواده‌های صبورشان و مردم استان تهران بیان کرد: از خداوند متعال برای ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزت روزافزون، اقتدار پایدار و سربلندی همیشگی و خدمت به کشور برای رسیدن به اهداف متعالی انقلاب را مسئلت دارم.

کد خبر 6080950

دیگر خبرها

  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • عملیات وعده صادق مصداق همدلی، همیاری و هم‌افزایی ارتش با سپاه است
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی