Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه همایش مالک اشتر سپاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز در حوزه موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم. در حوزه پدافند نیز همگان قدرت ما در زمینه توانمندی ساخت رادار و موشک را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته‌ترین هواپیما جاسوسی آمریکا دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم اظهارات سردار حاجی‌زاده به نقل از خبرگزاری‌ها به این شرح است:

* ما معتقدیم بازدارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است که اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می‌مانیم و از دشمن عقب می‌افتیم، به همین دلیل فعالیت‌های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقاء توانمندی‌ها شبانه روز ادامه دارد و به ملت ایران قول می‌دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی‌شویم.

* (درباره انتخاب نیروی هوافضا به عنوان نیروی برتر سپاه): موفقیت هایی که در مجموعه هوافضا به دست آمده و ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است.

* بیش از ۷۰ درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم، اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضا سپاه امروز شاهد هستیم را در دیگر بخش ها نیز خواهیم داشت.

* در هوافضا مراحل جذب و آموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر هنریان مجرد عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران تبریک سالروز تأسیس سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران منشأ خیرات و برکت فراوانی برای کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه در کنار مردم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کند ادامه داد: کارکنان منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران با آمادگی کامل در حال مأموریت است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سبزپوشان غیور سپاه پاسداران با توکل به خداوند متعال و ولایت ولی امر مسلمین جهان در راستای تحقق رسالت خویش با آمادگی کامل در حال اجرای مأموریت‌های محوله هستند.

وی اضافه کرد: منطقه دوم نیروی سپاه پاسداران در طول جنگ تحمیلی با عملیات آبی و خاکی، عملیات‌های مقابله به مثل، جنگ نفتکش‌ها و همچنین بعد از جنگ نقش بی‌بدیل و ممتاز در تاریخ دفاعی جمهوری اسلامی ایران و استان سراسر حماسه بوشهر ایفا کرده است.

سردار هنریان با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و رزمندگان توانمند تمام تحرکات در خلیج‌فارس را رصد می‌کنند، افزود: هم اکنون منطقه دوم نیروی دریایی با بهره‌گیری از سامانه‌ها و تجهیزات مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی مؤمن، متخصص، شجاع و توکل به خداوند اشراف کامل اطلاعاتی و عملیاتی بر حوزه مأموریتی خود و خلیج فارس دارد.

وی تاکید کرد: هر گونه تحرک و اقدامی از چشمان تیزبین پاسداران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخفی نمانده و به‌صورت کامل و شبانه‌روزی رصد می‌شود.

کد خبر 6084831

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • مسئولان قزوین امروز میهمان فرمانده سپاه استان شدند
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • مستند تاریخ شفاهی هوافضا (موشکی)
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی