Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی قوه قضاییه در پی برخی حواشی مربوط به بازداشت یکی از مدیران سابق دستگاه قضایی، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، روابط عمومی قوه قضاییه در پی برخی حواشی مربوط به بازداشت یکی از مدیران سابق دستگاه قضایی، اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

اخیرا برخی از رسانه‌های معاند با هدف سیاه نمایی و تخریب نهاد‌های حاکمیتی و با سوء استفاده از اقدام قانونی قوه قضاییه در تعقیب کیفری یکی از مدیران ستادی سابق این قوه و دستگیری جمعی از مرتبطین وی، با انتشار اخبار سراسر کذب، ادعا‌هایی در مورد دستگیری، بازداشت و ممنوع الخروجی افراد مختلف در قوه قضاییه را مطرح نموده‌اند که اخبار مذکور خلاف واقع و عاری از حقیقت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدیهی است اخبار رسمی و قابل اعتماد در مورد روند قضایی این پرونده و سایر پرونده‌های مهم از طریق سخنگوی دستگاه قضایی اعلام خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر اردبیل گلپایگان عید غدیر دهه ولایت و امامت خبرگزاری شبستان بیرجند کانون های مساجد استان همدان روزنامه دستگاه قضایی قوه قضائیه اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی شهرستان قائم‌شهر به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی با سوءاستفاده از روابط خصوصی با مامورین دولتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع، اخذ رشوه و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی خبر داد.

به گزارش میزان؛ عباس پوریانی اظهار کرد: یک متهم با ادعای نفوذ در دادسرا و اداره دامپزشکی شهرستان قائم‌شهر، وعده کارسازی و رفع پلمب یک واحد صنفی با سو استفاده از جایگاه اداری، در یک پرونده مرتبط با جرایم بهداشتی را داده بود.

وی ادامه داد: این متهم در مرحله اول، مبلغی رشوه از فرد مذکور اخذ کرده و در ادامه نیز تعدادی سکه تمام بهار آزادی مطالبه کرد که با رصد دقیق اطلاعاتی و صدور دستور قضایی، متهم درحین ارتکاب جرم و پس از اخذ سکه‌های تمام بهار آزادی توسط مامورین حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و سکه‌های مذکور از متهم کشف و ضبط شد.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پس از تشکیل پرونده قضایی، متهم پس از تفهیم اتهام و اقرار به جرایم ارتکابی، با صدور قرار مناسب، روانه زندان شد.

پوریانی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی برای بررسی زوایای دیگر پرونده در حال انجام است، تصریح کرد: برخورد دستگاه قضایی استان با هرگونه فساد، سریع، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • متهم شدن برخی از مدیران سابق سازمان حفظ نباتات به قاچاق
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اژه‌ای: نمایندگان مجلس از مراکز و مراجع قضایی بازدید کنند
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائمشهر بازداشت شد
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران