Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با توجه به اعلام‌های قبلی مقام‌ها و مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ، پس از گفتگوهای تلفنی با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان دریافت جام قهرمانی خود در سوپر جام در افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ایران شد.

به گزارش قدس آنلاین، این باشگاه، در پی گفتگوهای تلفنی در ارتباط با دریافت جام قهرمانی سوپر جام، امروز یکشنبه با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان تحویل شدن آن از سوی سازمان لیگ فوتبال به باشگاه پرسپولیس در دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه با اشاره به این مساله که تیم فوتبال پرسپولیس در جریان رقابت‌های فصل 97-98 موفق به رقم زدن دو گانه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شده است، طبق مقررات و اعلام‌های صورت گرفته‌، خواسته شده است؛ جام قهرمانی سوپرجام سال 98 با توجه به در پیش بودن آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر، در دیدار افتتاحیه به باشگاه پرسپولیس و هواداران پر شور آن‌، اهدا گردد.

گفتنی است؛ سازمان لیگ برتر پیش از این، اعلام کرده بود با توجه به مصوبه هیات رییسه این سازمان، تیمی که در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی رسیده باشد به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس جام قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپاهان و تراکتور آن‌قدر امتیاز از دست دادند که حالا نسبت به تیم‌های پرطرفدار تهرانی از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار هستند؛ البته آنها روی کاغذ هنوز شانس دارند و همه امید‌های خود را از دست نداده‌اند، اما به هر حال در بحث احتمالات باید قبول کرد که شانس استقلال و پرسپولیس خیلی بیشتر است و امسال هم جام در تهران می‌ماند.

جدای از مباحث فنی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی این است که پرسپولیسی‌ها متحدتر به نظر می‌رسند و هیچ اختلافی بین رضا درویش و اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس نیست. در حالی که اختلاف جواد نکونام و علی خطیر را هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال نگران هستند که دود این اختلاف در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر به چشم استقلال برود.

وضعیت کلی در استقلال به نحوی است که هیچ امیدی هم به حل اختلافات وجود ندارد و تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که همان مشکلات ابتدایی فصل در هفته بیست و چهارم هم وجود دارد. کار به جایی کشیده که دیگر هیچ‌کس برای آشتی دادن خطیر و نکونام آستین‌ها را بالا نمی‌زند. یک بار علیرضا دبیر این کار را کرد که البته به طور موقت آسمان روابط طرفین کمی آفتابی شد، اما دوباره همه چیز به تنظیمات کارخانه برگشت و حالا هم هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شود که اختلافی در استقلال وجود ندارد و شرایط نرمال است.

جواد نکونام احساس می‌کند که با کمک هواداران و بازیکنانش می‌تواند تیم را قهرمان کند؛ البته او در آخرین کنفرانس خود گفته امیدوار است باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت کند، اما به هر حال شرایط کلی در استقلال مساعد به نظر نمی‌رسد در حالی که پرسپولیس حداقل از این نظر وضعیت بهتری دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • نکات خواندنی از لیگ برتر فوتبال زنان؛ قهرمانی در اوج صلابت
  • 66 عددی که قهرمانی را از لیورپول گرفت!
  • رسمی: قصه تندروان و شهداب به پایان رسید
  • اقدام عجیب ستاره‌های ملی‌پوش علیه پرسپولیس
  • پیغام دو ملی پوش به بازیکنان پرسپولیس؛ تیم تان را رها کنید و به اینجا بیایید!
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • هشدار گواردیولا: سخت‌تر از این فصل نداشته‌ام!
  • رسمی: پرسپولیس فردا قطعا واگذار می‌شود
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)