Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه برای دیداری دو روزه راهی اوکراین شد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل، وی در کی‌یف با «ولادیمیر زلنسکی» رئیس جمهور و «ولادیمیر گرویسمن» نخست وزیر اوکراین که هر دو نیز یهودی هستند دیدار خواهد کرد.

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که رژیم صهیونیستی روز گذشته سه فلسطینی را در نوار غزه به شهادت رساند و شامگاه جمعه و بامداد شنبه نیز سه موشک به سوی شهرک‌های اطراف نوار غزه شلیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نتانیاهو که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به شمار می‌آید پیش از سفر در جمع خبرنگاران گفت که در صورت ضرورت، این رژیم هیچگونه تردیدی در انجام عملیات گسترده علیه حماس در نوار غزه نخواهد داشت حتی اگر این حمله در اوج رقابت‌های انتخاباتی باشد.

وی افزود: «در صورت ضرورت حملات گسترده‌ای را آغاز خواهیم کرد. من اظهاراتی شنیدم که من از انجام عملیات نظامی گسترده به دلیل انتخابات خودداری می‌کنم. این نادرست است.»

نتانیاهو اضافه کرد: «هر کسی که من را می‌شناسد می‌داند که من واقعیت‌ها را در نظر می‌گیرم و بر اساس همکاری کامل با نیروهای امنیتی و با مسئولیت کامل اقدام می‌کنم.»

نتانیاهو اولین مقام خارجی خواهد بود که پس از انتخاب زلنسکی به اوکراین سفر می‌کند و بر اساس گزارش‌های تایید نشده، نتانیاهو قصد دارد در این سفر میان اوکراین و روسیه نقش میانجی را ایفا کند.

پس از بروز تنش‌ها میان کی‌یف و مسکو، رژیم صهیونیستی بر خلاف کشورهای غربی تلاش کرد که نقش بیطرف را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نتانیاهو غزه دوران جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ سردار فدوی در نشست دانشگاهیان حکیم سبزواری با موضوع بررسی ابعاد و پیامد‌های عملیات وعده صادق در تالار استاد شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد و در واقع ما در این عملیات با هم پیمانان این رژیم منحوس امریکا، انگلیس و فرانسه روبرو بودیم.

جانشین فرمانده کل سپاه، با تأکید بر این‌که خون شهید محمدرضا زاهدی برای جبهه حق با برکت بوده و موجب سرافکندگی و شکست جبهه باطل شد، افزود: همه توانمندی‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه پای کار آمدند؛ تا نگذارند عملیات وعده صادق به نتیجه رسد، اما به لطف خدا و خودباوری سرباران اسلام عظمت بزرگی برای ایران آفریده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول ۸ سال دفاع مقدس امریکا بار‌ها بطور مستقیم با ما مقابله می‌کرد گفت: اتصال انقلاب اسلامی ایران به اراده خداوند که وعده پیروزی حق بر باطل را داده است باعث شد استکبار جهانی در صحنه‌های مختلف همچون صحرای طبس خوار و ذلیل شود.

وی با اشاره به شهادت حدود ۴۰ هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: شهادت باعث شد قدرت بی نظیری به سپاه پاسداران بخشیده شود و پیروز میدان‌های نبرد حق علیه باطل شود.

سردار فدوی با اشاره به محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم غزه گفت: اکثر مردم جهان علیه این ظلم و وحشی گری علیه رژیم صهیونسیتی و حامیانش در گوشه و کنار جهان تظاهرات کرده اند و انشا.. وعده خدا در مورد فلسطین که همان آزادی قدس شریف است محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های مادی و دنیایی جبهه باطل تناسبی با جبهه حق ندارد و انان توانایی‌های بیشتری دارند افزود: دشمن در تقابل با جبهه حق پیروز نبوده است چراکه خداوند وعده داده و ضمانت کرده است که همیشه حزب خدا پیروز بوده و شکست از ان حزب شیطان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ستون پنجم دشمن علاوه بر جبهه نظامی در ابعاد دیگر جامعه همچون فرهنگی و اقتصادی حضور دارد و باید با هوشیاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و همه دلسوزان نظام نقشه شوم ان‌ها به خصوص در حوزه اقتصادی نقش بر آب شود.

در پایان این نشست نشان عالی سربداران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه حکیم سبزواری اهداء شد.

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت «نتانیاهو»
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین