Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان مینابی صفحه اینستاگرام آمدنیوز را از دسترس خارج کرد +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: جوان مینابی شایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت

عادل جعفری گفت: براین اساس بودجه مصوب سال ۱۴۰۳ شهرداری همدان با تلاش کارکنان اداره آمار، برنامه‌ریزی و تحلیل اطلاعات در درگاه داده شهرداری همدان به آدرس https://data.hamedan.ir منتشر شد.

او گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این درگاه الکترونیکی، جزییات بودجه منابع و مصارف و همچنین درآمد و پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای (عمرانی) را به تفکیک مناطق و ادارات تابعه رویت کنند.

جعفری گفت: بودجه امسال شهرداری همدان ۴۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته رشد ۱۶ درصدی دارد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری همدان با اشاره به میانگین رشد بودجه شهرداری همدان گفت: میانگین رشد در ۱۰ سال گذشته ۲۸ درصدی بوده و با توجه به گزارش‌های پیش بینی مشاور و کاهش تحقق درآمد‌های شهرداری تلاش شد بودجه در محدوده پیش بینی‌های علمی رشد کند.

او گفت: همچنین مجموع درآمد‌های عمومی پیش بینی شده بودجه سال جاری حدود ۴۳ هزار میلیارد ریال است که ۲۶هزار میلیارد ریال مربوط به درآمد‌های عمومی با تمرکز بر پروانه‌های ساختمانی و ماده صد و امور وابسته به ساختمان، ۱۳هزار میلیارد ریال فروش ملک و چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال وام و اوراق مشارکت پیش بینی شده است.

جعفری پیرامون نسبت بودجه عمرانی و جاری شهرداری همدان نیز گفت: ۵۸ درصد بودجه به حوزه ماموریت‌ها و مقررات که در قالب اقدامات توسعه‌ای و عمرانی تعریف شده اختصاص یافته و ۴۲ درصد مربوط به مباحث جاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی متا رسماً به اینستاگرام، واتس‌اپ و فیسبوک اضافه شد
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • چت‌بات هوش مصنوعی متا در دسترس برخی کاربران واتس‌اپ قرار گرفت
  • همای سعادت دوباره در دسترس نکونام
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها
  • دستگیری گرداننده متخلف صفحه اینستاگرام در فریمان