Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی روز یکشنبه با بیان این مطلب در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور دادستان کل کشور برگزار شد افزود: رتبه بهبود فضای کسب و کار در این استان نیز ۵ رتبه بهبود پیدا کرد و در ردیف چهارم در حوزه بهبود فضای کسب و کار قرار گرفتیم.

وی ضمن تشکر از سیستم قضایی استان گفت: در خراسان شمالی توانسته ایم با توجه به قبول مسوولیت ها گام های خود را ۱۰۰درصد در مسیر تحقق اهداف برداریم و این اهداف شامل اجرای سیاست های دولت، حفظ منافع نظام و رسیدگی به امور مردم است که با همراهی خوب تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان و با حضور مدیران پاکدست ممکن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: جهش قابل قبولی که داشتیم به دلیل انسجام میان تمام اجزای حاکمیت است اقدامات خوب شکل گرفته در این استان نشان دهنده بالندگی مدیران و وجود مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه است.

وی نمونه بارز آن را حضور و همراهی مردم و مدیران در حادثه سیل بهار امسال عنوان کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی، امنیتی و انتظامی پای کار آمدند و بر همین اساس توانستیم بدون هیچ دغدغه ای کار کنیم. 

 شجاعی در خصوص موضوع انتخابات نیز گفت:حق دخالت در انتخابات را به هیچ عنوان نداریم بلکه باید همه ما به شورای نگهبان کمک کنیم تا توفیقات بیشتری را در این مسیر به دست آورد تا انتخابات سالم برگزار شود و آرزوی ما این است با حمایت مسوولان بتوانیم شرایط داشتن استانی بهتر را فراهم آوریم.

میز خدمت مسئولان

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت:  هفته دولت امسال ۵۱۶ پروژه با اعتبار ۲۴۶میلیارد و ۳۱۶میلیون تومان، ۸۰۰ هزار یورو اعتبار ارزی و اشتغالزایی برای چهارهزارو ۸۲۱ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

ولی الله حیاتی اظهار داشت: هفته دولت باید به انعکاس خدمات دولت اختصاص پیدا کند و مدیران روز جمعه آینده در سراسر استان میز خدمت برای رسیدگی به مشکلات مردم برپا کنند.

وی در ادامه فزود: رعایت قانون، بی طرفی و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم از اولویت های کاری در بحث انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: همه باید در کارهای خیر از هم سبقت بگیریم و  مدیران بیش از دیگران این مهم را به یاد داشته بانشد.

حجت الاسلام والمسلیمن ابوالقاسم یعقوبی افزود: جلوداران مدیریت مومنان با نگاه خدمت باید حرکت کنند و ساماندهی معیشت مردم در واقع نام دیگر سیاست است.

وی افزود: مدیریت ساماندهی و اصلاح امور مردم داشتن تقوا و حلم و صبر و هم چنین مدیریت زیبا بر زیر دستان است.

 خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

ب/ ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جلسه شورای اداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند

به گزارش صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حجت الاسلام و المسلمین نوری در همایش ویژه ارتش در خراسان شمالی گفت: در حالی که قریب به ده کشور از جمله امریکا و انگلیس تلاش کردند موشک‌های ما به اسرائیل نرسد، اما رسید و دل همه مردم آزاده، مردم غزه و مردم ایران را شاد کردند.
امام جمعه بجنورد به وجود حس غرور و غیرت در سربازان ولی امرمسلمین اشاره کرد و یاد شهدای اسلام و ۷۵۰ شهید ارتش در خراسان شمالی را گرامی داشت.
وی با تبریک روز ارتش را به خانواده‌های ارتش و شهدای ارتش از اجرای طرح عفاف و حجاب در شهر قدر دانی کرد و از رسانه‌ها و مراکز فرهنگی خواست تا از طرح نور پشتیبانی کنند.
استاندار خراسان شمالی نیز در این مراسم با شکوه، جایگاه رهبر و فرمانده کل قوا را در هدایت صحیح جامعه و نظام مورد توجه قرار داد و گفت زمانیکه عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام از این انحراف جلوگیری کرد و روز ارتش را نامگذاری کرد.
حسین نژاد افزود: امروز نیز شجاعت مقام معظم رهبری سیلی بر چهره کریه دشمن نواخت و غم شهادت عزیزانمان را با درس به دشمن تسلی داد و دشمن را پشیمان کرد و دنیا را مبهوت خودش کرد.
وی به عزت امروز کشور به عنوان دستاورد انقلاب اشاره کرد و گفت: ایرانی که نمی‌توانست کمترین نیاز خود را تامین کند، امروز عزتی یافته که بر صورت استکبار جهانی سیلی می‌زند و همزمان همه‌ی شئون انسانی را در اوج قدرت و بی باکی رعایت می‌کند و مراکز جمعیتی را هدف قرار نمی‌دهد.
حسین نژاد ادامه داد: با اقدامات ایران اسلامی، ابرقدرتی آمریکا دیگر مفهومی ندارد و شکوه و عظمت امروز ما از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع اوست.
سرهنگ نجفی فرمانده تیپ شهید دلجویان ارتش هم، از انقلابی بودن و انقلابی ماندن ارتش سخن گفت و به ارتقای رزمی، ساخت تجهیزات و اقدامات دفاعی ارتش که در جهان سرآمد است به تفصیل اشاره کرد.
در این مراسم یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران و ۴۸ هزار شهید ارتش گرامی داشته شد و خانواده شهید برومند، شهید وحیدی، شهیدجعفری، شهید اسدی، شهید مهنانی، شهید باغچقی، تجلیل شدند و همچنین جمعی از جانبازان، آزادگان و
ورزشکاران برتر ارتش تقدیر شدند.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • بهروری و سرمایه گذاری در سال جدید در دستور کار دستگاه‌های استان باشد
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم
  • شمار ولادت‌ها در خراسان شمالی بالاتر از میانگین کشوری