Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، محمد علی شجاعی، استاندارخراسان‌شمالی، عصر امروز، ۲۷ مرداد ماه در آیین اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما اظهار کرد: جمله "بشود و باید بشود" مسیری است که خداوند برای ما قرار داده زیرا روزی که خداوند انسان را خلق کرده توانمندی‌هایی را نیز در انسان نهاده و در درون تک تک ما این توانمندی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ما باید در کنار یکدیگر باشیم و هم افزایی و مشارکت داشته باشند تا بر مشکلات فائق آییم و چه بسا مدیران استان خراسان شمالی همگی دور از جناح بازی مشغول به کار هستند و مردم این استان لیاقت این همه کار و تلاش را دارند.
شجاعی به سالروز ورود آزادگان به کشور نیز اشاره کرد، افزود: خوشحالیم که رشادتهای آنان توسط اصحاب رسانه به خوبی ثبت و ضبط شد زیرا رسانه ها نقش مهمی دارند و مهمتر آنکه رسانه‌های استکبار جهانی نیز در این امر به کمک ما آمدند و در اوج هزینه‌های میلیاردی تصویر جوان و بزرگ مردی را به نمایش گذاشتند و این تصویر کسی جز شهید حججی نبود.
وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما و فرهیختگان نقش مهمی را در این دوران فشارهای بین‌المللی به خوبی ایفا کرده اند.
شجاعی خطاب به مدیران استان، عنوان کرد: هر برنامه‌ای نیز از طریق کمک اجزاء حاکمیت مستقر در استان شدنی است و می‌توانیم تمامی امور را پیش ببریم.
وی همچنین به سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی در سال ۹۱ اشاره کرد و گفت : بر اساس سخنان مقام معظم رهبری که تأکید کردند این استان ظرفیت قرار گرفتن در ردیف ۱۰ استان برتر کشور را دارد ما این آمادگی را برای چنین جهشی در تمام جوانب توسعه داریم و بدون شک این امر به زودی محقق می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تلاش مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رئیسی در بدو ورود به استان سمنان اظهار کرد: توفیقی است برای من و همکارانم که امروز در استان سمنان باشیم. سمنان استان مردمان متدین و استانی است که معروف به دین‌مداری و علم و دانش است.

وی تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان و فرهیختگان به این استان جایگاه ویژه‌ای داده است. یادی می‌کنم از شهدای گرانقدر استان سمنان و ادای احترام می‌کنم به خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان سمنان و درود می‌فرستم به ارواح مطهر همه شهیدان، علما و فرهیختگانی که برای استان سمنان، کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند.

وی افزود: سمنان استانی معدنی، صنعتی و گردشگری است. ظرفیت‌های خوبی در این استان داریم. در دور نخست سفر همراه با مدیران بررسی‌هایی انجام و مصوباتی هم مصوب شد. گام‌های خوبی در راستای نهضت ملی مسکن برداشته شد. اقدامات مناسبی هم در مسیر فعال کردن کارخانه‌های نیمه‌تعطیل و تعطیل انجام شده است.

رئیس دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در استان قابل توجه است. توجه خوبی به مساله مهم تامین آب در سمنان شد. البته معتقدم در میانه راه هستیم. کارهای خوبی برای برخی شهرستان‌ها انجام شد و در برخی شهرستان‌ها اقدامات در دست انجام است که در این سفر دنبال می‌شود.

رئیسی تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در دور نخست سفر انجام شد قابل قدردانی است. از همه مدیران استان اعم از استاندار و نماینده ولی فقیه و سایر مدیران بابت پیگیری اقدامات و مصوبات دور نخست سفر قدردانی می‌کنم.

رئیس‌جمهور با اشاره به برنامه فشرده سفر به استان سمنان گفت: از این‌که نمی‌توانم به همه شهرها و بخش‌ها و روستاها سفر کنم عذرخواهی می‌کنم. به برخی از شهرها خواهیم رفت و از شهروندان و مناطقی که نمی‌توانیم با آن‌ها دیدار داشته باشیم عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش قطر به ناکامی شورای امنیت در تصویب قطعنامه عضویت فلسطین: روزی اندوه‌بار برای عدالت و شکستی برای تلاش‌های برقراری صلح در منطقه است
  • صداقت: بدشانسی‌های نساجی بالاخره تمام می‌شود
  • کلانتری: از صحبت‌های مسعود شجاعی انگیزه می‌گیرم
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان سمنان است
  • تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا