Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، باشگاه پرسپولیس در پی گفت‌وگوهای تلفنی در ارتباط با دریافت جام قهرمانی سوپر جام، امروز (یکشنبه) با ارسال نامه‌ای رسمی خواهان تحویل شدن آن از سوی سازمان لیگ فوتبال به این باشگاه در دیدار افتتاحیه نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر (جام خلیج فارس) شد.

در این نامه با اشاره به این مساله که تیم فوتبال پرسپولیس در جریان رقابت‌های فصل ۹۷-۹۸ موفق به رقم زدن دو گانه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی شده است، طبق مقررات و اعلام‌های صورت گرفته، خواسته شده است؛ جام قهرمانی سوپرجام سال ۹۸ با توجه به در پیش بودن آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر، در دیدار افتتاحیه به باشگاه پرسپولیس و هواداران پر شور آن، اهدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است؛ سازمان لیگ برتر پیش از این، اعلام کرده بود با توجه به مصوبه هیات رییسه این سازمان، تیمی که در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی رسیده باشد به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی می‌شود.

با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی فصل ۹۸-۹۷ به طور قطعی این تیم به عنوان قهرمان سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور معرفی شد.

قرار است مراسم اهدای سوپرجام به پرسپولیس قبل از آغاز بازی با پارس جنوبی به این تیم اهدا شود.

پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۷ قهرمان لیگ برتر و جام حذفی باشگاه های ایران شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس سازمان لیگ لیگ برتر فوتبال پرسپولیس جام حذفی پرسپولیس فوتبال بازی پارس جنوبی ایران باشگاه پرسپولیس پارس جنوبی جام حذفی سازمان لیگ فوتبال فوتبال پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است

رحمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص نتایجی که ملوان بندرانزلی در این فصل از لیگ برتر گرفته و دیدار حساسی که با سپاهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دارد، اظهار کرد: این فصل توانستیم جایگاهی که ملوان در طول تاریخ داشته برگردانیم. با درایت تارتار و همدلی بچه‌ها توانستیم به این نتایج برسیم. خیلی امید داریم تا برابر سپاهان برنده شویم و گام بزرگی به سوی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برداریم.  

وی ادامه داد: پیش از گفته بودیم بازی به بازی پیش می‌رویم. بازی با تیم قدرتمند سپاهان جنبه ۶ امتیازی دارد و درست است که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته ولی سپاهان همیشه تیم خطرناکی بوده و خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم تا به هدف خود برسیم و در نهایت بتوانیم برنده شویم و به سهمیه آسیایی نزدیک شویم.

هافبک ملوان در مورد اینکه تیمش در بازی با پرسپولیس قربانی اشتباهات داوری شد و نظرش در خصوص عملکرد داوران در دیدار‌های ملوان چیست، یادآور شد: تا زمانی که VAR به تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران نیاید مشکلات داوری به قوت خود باقی است. نمی‌توان گفت اشتباهات داوری عمدی است. به عنوان مثال در صحنه گل آفساید پرسپولیس به تیم ما، خیلی سخت بود در یک لحظه آفساید میلی‌متری را کمک داور تشخیص دهد. می‌شد اعلام آفساید کند و بعد مشخص شود آفساید نبوده است. انسان دچار اشتباه می‌شود و عمدی در آن نیست.  

جعفری افزود: تا وقتی تکنولوژی VAR وارد تمامی بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران نشود تهمت‌ها زده می‌شود، ولی به نظر من همه داوران ما پاک کار می‌کنند. توان آنها در همین سطحی است که شاهد آن هستیم و بیش از این نمی‌شود از داوران انتظار داشت. داوران بزرگ دنیا اشتباه می‌کنند و VAR به کمک آنها می‌آید تا قضاوت درستی داشته باشند. اگر این تکنولوژی بیاید عدالت هم به داوری ایران بازمی‌گردد، در بازی با پرسپولیس ناحقی علیه ملوان نبود و ناداوری صورت گرفت. تا آن جایی که به یاد دارم بر روی ناداوری ۷ امتیاز از دست ما خارج شده که اگر این امتیاز‌ها را داشتیم به راحتی در رده سوم جدول بودیم و حتی توان رقابت با استقلال و پرسپولیس را در کورس قهرمانی داشتیم.  

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • اوسمار برای آمار خود کف می‌زند! (عکس)
  • این تیم با این روند قهرمان لیگ برتر می‌شود | «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار
  • «بیانیه‌ها» به روح فوتبال لطمه می‌زند/ قهرمان لیگ برتر مشخص شد!