Web Analytics Made Easy - Statcounter

جرجانی از تجلی خودباوری و اتکا به خود در هنرستان فنی حدید با ساخت ۲۴ استند موتور و گیربکس با صرفه جویی مالی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال در این هنرستان خبر داد.

«عبدالمحمد جرجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: توسعه و بهبود کارگاه های هنرستان ها به دلیل کمبود اعتبارات و تجهیزات همیشه یکی از دغدغه های اصلی مدیریت آموزش و پرورش دزفول می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: هنرستان فنی حدید شهرستان دزفول با داشتن کادری مجرب اعم از مدیریت، معاونین، سرپرست و همچنین هنرآموزان و هنرجویان با تکیه بر توان داخلی و تجلی اندیشه «توانستن» موفق شدند بسیاری از تجهیزات مورد نیاز خود را در کارگاه های هنرستان بومی سازی کنند.

 

وی با اشاره به ساخت 24 استند موتور و گیربکس در این هنرستان اضافه کرد: خرید هر استند موتور و گیربکس هزینه ای بالغ بر 50 میلیون ریال در برمی گیرد که مجموعه هنرستان فنی حدید توانستند با طراحی و ساخت منحصر به فرد و با کیفیت بهتر این استند را با 20 میلیون ریال به بهره برداری برسانند که با ساخت 24 استند موتور و گیربکس توانستند صرفه جویی مالی بیش از 700 میلیون ریالی را رقم بزنند.

 

جرجانی تصریح کرد: علاوه بر ساخت استند، هنرآموزان این هنرستان توانستند تابلوی آموزشی برق خودوری پراید را نیز با امکاناتی بهتر و پیشرفته تر از تولیدات کارخانه های صنایع آموزشی، به بهره برداری برسانند که این اقدام بیش از 150 میلیون ریال صرفه جویی مالی به همراه داشته است.

 

وی گفت: هنرستان فنی حدید هم اکنون با داشتن 140 هنرجو در دو رشته مکانیک خودرو و صنایع فلز و چهار کارگاه مجهز میزبان دانش آموزانی است که رشته فنی را جهت ادامه تحصیل در دوره دوم متوسطه انتخاب می کنند که این هنرستان در صورت افزایش تجهیزات کارگاهی و هنرآموزان خود می تواند ظرفیت دانش آموزی را تا 200 نفر افزایش دهد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: غدیر نماز جمعه خطبه نماز جمعه عید غدیر گلپایگان بیرجند خبرگزاری شبستان اردبیل عید غدیر خم دزفول آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران

آیین رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران عصر امروز با حضور روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074561 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • (تصاویر) رونمایی از موتور شش سیلندر ساخت ایران
  • رونمایی از اولین موتور ۶ سیلندر ساخت ایران
  • انواع گیربکس اتوماتیک
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • بومی سازی قالب پنجره