Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:07:37 GMT

مسی برای انتقال گریزمان با وی تماس گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۳۶۶

مسی برای انتقال گریزمان با وی تماس گرفت

پرونده انتقال آنتوان گریزمان، ستاره 28 ساله و فرانسوی به بارسلونا وارد مرحله جدیدی شده است.

به گزاررش "ورزش سه"، اریک اولهاتس، مشاور سابق آنتوان گریزمان و کسی که این مهاجم را کشف کرد و حالا در باشگاه اتلتیکو مادرید فعالیت می کند، فاش کرده که مذاکرات برای انتقال گریزمان به بارسلونا از ماه فوریه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این افشاگری در شرایطی انجام شده که اختلاف نظر شدید بین این دو باشگاه وجود داشته و اتلتیکومادرید قانونا علیه بارسلونا اقدام کرده است. اریک اولهاتس فاش کرد که جرارد پیکه، لوئیس سوارز و لیونل مسی همگی برای راضی کردن گریزمان با وی تماس گرفته اند و این اقدام قبل از بازی اتلتیکومادرید با یوونتوس در ماه فوریه در لیگ قهرمانان انجام شده است.

 

باشگاه اتلتیکومادرید معتقد است بارسلونا پیش از فعال شدن موعد بند آزادسازی 120 میلیون یورویی گریزمان با وی توافق کرده و به همین دلیل باید بند قبلی یعنی 200 میلیون یورو را برای خرید او پرداخت کند.

 

اریک اولهاتس گفت: "مذاکرات در زمان مناسبی اتفاق نیفتاد و این موضوع تقصیر گریزمان و مدیر برنامه وی است. من می دانم که شما بعد از 5 فصل بازی کردن در یک باشگاه می خواهید فضای جدیدی داشته باشید، اما این باعث نمی شود که من به عشق واقعی او به اتلتیکو مادرید تردیدی داشته باشم. آنتوان گریزمان بچه بدی نیست و نمی توان گذشته او را فراموش کرد."

بارسلونا آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری

دفتر رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور این کشور امروز پنجشنبه با مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تماس گرفت و از او درخواست کمک فوری نظامی کرد.

طبق گزارش روسیا الیوم، دفتر ریاست جمهوری اوکراین در بیانیه ای توضیح داد که زلنسکی شرایط میدانی در جبهه‌های نبرد را برای جانسون تشریح کرده و از او درخواست کمک فوری کرده است.

طبق این گزارش زلنسکی در تماس تلفنی خود گفت: تصویب سریع کمک به اوکراین توسط کنگره بسیار مهم است. ما درک می‌کنیم که مجلس نمایندگان مواضع متفاوتی در مورد چگونگی انجام این کار دارد. 

پیش از این، زلنسکی در گفتگو با شبکه آمریکایی سی‌بی‌اس درباره نیاز فوری نیرو‌های اوکراینی به کمک نظامی آمریکا صحبت و تأکید کرده بود که اوکراین بدون این کمک‌ها «ممکن است شکست بخورد».

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نیز امروز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: ما مجدداً از کنگره به‌ویژه مجلس نمایندگان می‌خواهیم تا درخواست بودجه اضافی ارائه شده از سوی رئیس‌جمهور (جو بایدن) در راستای امنیت ملی را بررسی کند.

 کنگره هنوز هیچ قانونی را در مورد ارائه کمک‌های نظامی اضافی به شرکا و متحدان آمریکا از جمله اوکراین، رژیم اسرائیل و تایوان تصویب نکرده است، به گونه ای که اختلافات بین جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در این زمینه ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • افزایش ۸/۸ درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در سال ۱۴۰۲
  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • چهار هزار و ۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام
  • برقراری ۴۹۷۱ تماس با اورژانس ایلام در طرح نوروزی
  • پیغام بارسلونا به مشتریان؛ این 5 بازیکن را به فروش می‌رسانیم