Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:54:07 GMT

مهمترین موضوع کیفیت آموزشی در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۴۳۱

مهمترین موضوع کیفیت آموزشی در جامعه است

زارع درنیانی گفت: مهمترین موضوع کیفیت آموزشی در جامعه است و الان کار به جایی رسیده که دانشجو بدون کلاس و استاد مدرکی را می‌خرد و این مانع رشد علمی جامعه می‌شود و باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی زارع درنیانی»، امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد) با اشاره به اهمیت استفاده از شاخص‌های علمی در مدیریت گفت: در بحث مدیریت همه چیز من درآوردی است و از شاخص‌های علمی استفاده نمی شود و خیلی راحت مسئولین اتفاقات را توجیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


عضو هیئت رئیسه شورای استان فارس افزود: اگر به این صورت پیش برویم و تغییرات اساسی در رفتار و بینش نداشته باشیم تحمل جامعه تمام می‌شود.

 

وی با تاکید بر موضوع حاجتی عنوان کرد: وقتی رای صادر می‌شود باید قاضی به مواد قانونی استناد کند و وقتی که موضوع و دلیل محکومیت منتشر شد، می‌توان پیگیری کرد که چرا نگاه به شورا این گونه شده است.

 

عضو هیئت رئیسه شورای استان فارس ادامه داد: در دور اول دستگیری و محکومیت حاجتی، رئیس شورا گفته بود که حاجتی حق ورود ندارد و مشکل این است که برخی خود را رئیس شهر می‌دانند.

 

زارع درنیانی با اشاره به برخی بی تدبیری ها در جامعه، اضافه کرد: مهمترین موضوع کیفیت آموزشی در جامعه است و الان کار به جایی رسیده که دانشجو بدون کلاس و استاد مدرکی را می‌خرد و این مانع رشد علمی جامعه می‌شود و باید مورد تجدید نظر قرار بگیرد.

 

وی در مورد مسایل پیش آمده در صدرا گفت: علاوه بر مواردی از این دست، ذهن‌ها آماده شده‌اند که در فضای مجازی بگویند فلان مسئول اشتباهی کرده است. 
 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه گلپایگان غدیر اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی شبستان یزد کیفیت آموزشی مهدی حاجتی شورای اسلامی استان فارس بهبود کیفیت آموزشی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) با موضوع وعده صادق و جامعه ایرانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی فتح الهی دانشیار علوم سیاسی و رئیس پژوهشکده مطالعات سیاسی و بین الملل و طیبه محمدی کیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عطاالله بیگدلی عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حمید دهقانیان مدیر اندیشکده مطالعات ایران است.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6086495 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • پینوکیویی که کارآفرین است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی