Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@04:35:08 GMT

حضور در افغانستان برای آمریکا در ماه چقدر آب می‌خورد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۴۸۰

حضور در افغانستان برای آمریکا در ماه چقدر آب می‌خورد؟

به گزارش وانانیوز، 

تولسی گابارد که خود در جنگ عراق به عنوان نیروی امدادی شرکت داشته و اکنون عضو مجلس نمایندگان آمریکا است، روز یکشنبه در کلیپ تبلیغاتی خود اظهار کرد: ما هر ماه ۴ میلیارد دلار برای جنگ در افغانستان هزینه می کنیم. چطور می توانیم به چشمان کهنه سربازانمان نگاه کنیم و به آنها بگوییم پولی برای خدمات سلامتی آنها نداریم؟

وی افزود: به عنوان رئیس جمهوری(در صورت انتخاب) من برای پایان دادن به این جنگ اقدام خواهم کرد، نیروهایمان را بازمی گردانم و با کهنه سربازانمان با احترام به خدماتشان رفتار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها علیه جنگ های آمریکا در خاورمیانه اظهار نظر کرده و همواره خواستار بازگرداندن نیروهای آمریکایی به خانه هایشان بوده است.

گفته می شود در جنگ عراق نزدیک به پنج هزار نفر از نیروهای آمریکایی کشته شده اند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر ۲۰۲۰ برگزار می شود و نامزدهای این انتخابات در حال رقابت های درون حزبی به سر می برند.
۲۵ نامزد دموکرات به مرحله ابتدایی راه یافته بودند که تا کنون چهار نفر آنان از ادامه رقابت ها انصراف داده اند. قرار است دور بعدی مناظره این نامزدها ۱۲ و ۱۳ سپتامبر برگزار شود.

 با توجه به شرایط انتخابات، پیش بینی می شود تعداد کمتری از نامزدهای دموکرات بتوانند حد نصاب لازم را به دست آورند و در این دور از مناظره حضور یابند.

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که اخیراً هیچ قطار تجاری از سمت افغانستان وارد محدوده ریلی جمهوری اسلامی ایران نشده است.

در توضیحات شرکت راه آهن آمده است که طبق روال مرسوم عبور بارهای ترانزیتی از کشورهای مختلف، ابتدا تشریفات قانونی و هماهنگی لازم و اخذ مجوز برای عبور بار از کشورهای میانی مسیر انجام می‌شود و سپس نسبت به اعزام قطار اقدام می‌شود.

روز یکم اردیبهشت امسال یکی از رسانه‌های داخلی مدعی شده بود اولین قطار ترانزیتی حاوی بار ۱۱۰۰ متریک تن سنگ معدنی از افغانستان به مقصد ترکیه وارد ایستگاه راه‌آهن در روزنک شد و این اولین محموله تالک افغانستان بود که از مسیر ایران راهی ترکیه می‌شد اما طبق شنیده‌ها در ایران متوقف ماند و اجازه عبور به آن داده نشد.

راه‌آهن اعلام کرد: این در حالی است که برای عبور قطار ذکر شده از افغانستان به ترکیه از مسیر ایران، هماهنگی مربوطه و نهایتاً صدور مجوز راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران انجام نشده است.

کد خبر 6085260 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • انجام مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید