Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@23:41:02 GMT

اهدای جهیزیه در مناطق سیل زده دشت آزادگان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۴۸۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  خوزستان ، فرمانده سپاه محمد رسول ا... امروز در حاشیه آیین اهدای ۷۲ سری جهیزیه به زوج های جوان در شهرستان دشت آزادگان گفت: سپاه محمد رسول ا...(ص) تهران از ابتدای وقوع سیل در خوزستان نیروهای خود را به منطقه دشت آزادگان اعزام کرد و برای جلوگیری از خسارت بیشتر در کنار مردم بود . اهدای جهیزیه در مناطق سیل زده دشت آزادگان
سردار پاسدار محمد رضا ایزدی افزود: پس از خروج سیل از این شهرستان، اقدامات جهادی برای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در زمینه احداث و تعمیر منازل آسیب دیده نسبت به برنامه های پیش بینی شده تا اندازه ای عقب هستیم ، اما سعی می شود بر سرعت کار در سطح شهر و روستاهای دشت آزادگان افزوده شود.
فرمانده سپاه محمد رسول ا... گفت : این سری جهیزیه ها شامل ۱۷ قلم کالای اساسی مانند یخچال ۱۶ فوت پارس ، گاز طرح فر پارمیس ، ماشین لباسشویی ، جاروبرقی ، اتو ، سرویس چینی ، سرویس قابلمه ، پتو ، فرش ، لوازم آشپزخانه ، غذاخوری و یک دست ساک فرهنگی به نوعروسان هر یک به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بوده است.
شهرستان دشت آزادگان ، فروردین امسال به دلیل وقوع سیلاب و طغیان کرخه، دچار خسارت های زیادی در بخش مختلف زیرساختی، مسکونی و کشاورزی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • طراحی چهره شهید محمد منتطر قائم در یکی از مدارس طبس
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان