Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدعلی صرفی عصر یک‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه دامغان ضمن بیان اینکه ۲۸ عنوان ویژه برنامه طی هفته بسیج اصناف در دامغان اجرا می‌شود، ابراز داشت: حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، گردهمایی بسیجیان اصناف، نشست تحکیم بنیان خانواده، اهداء خون، اجرای طرح کاسب یک دانش‌آموز باهدف حمایت از دانش آموزان نیازمند، افتتاح مرکز نیکوکاری کمیل بسیج اصناف، مسابقات فرهنگی ورزشی و مسابقات قرآنی از مهم ترین برنامه‌های هفته بسیج اصناف سپاه ناحیه دامغان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ نفر از بازاریان و کسبه در شهرستان دامغان عضو بسیج اصناف و بازاریان هستند، افزود: از این تعداد ۹۰۰ نفر کارت فعال بسیج دارند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف دامغان بابیان اینکه بسیج همواره منشاء بسیاری از اتفاقات خوب بوده است، ابراز داشت: کار بسیج و بسیجیان مخلصانه و جهادی است و بسیج اصناف و بازاریان نیز از این موضوع مستثنی نبوده و نیست و در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته است.

صرفی بابیان اینکه بسیج اصناف خدمات خوبی با به جامعه ارائه داده و روز به روز این خدمات در حال تقویت شدن است، تصریح کرد: بر همین اساس شعار امسال هفته بسیج اصناف با عنوان (انقلاب اسلامی، ۴۰ سال اقتدار) نام‌گذاری شده است که از ۲۷ مرداد آغاز و تا دوم شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی بابیان اینکه شش پایگاه مقاومت بسیج اصناف در دامغان وجود دارد که زیر نظر حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحیه این شهرستان فعالیت دارند، افزود: اقدامات خوبی در این حوزه انجام می‌شود که از جمله آن‌ها کمک به سیل‌زدگان و محرومان جامعه است.

کد خبر 4696099

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج اصناف دامغان نشست خبری قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال خوب ساختنی است/ شعار امسال هفته سلامت اعلام شد

مدیرکل سلامت شهرداری تهران گفت: ۱۶۰۴ برنامه در سطح شهر تهران در هفته سلامت اجرا می‌شود و ۲۵ برنامه قله‌ای و شاخص خواهد بود. مثلاً برنامه نمایشگاه «سلامت شهر» را با ۸۰ غرفه متنوع برای نخستین بار اجرا کردیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، حمید صاحب در نشست خبری در تشریح برنامه‌های هفته سلامت اظهارداشت: در گذشته موضوعات فرهنگی امری نمادین و در حد مسئولیت اجتماعی بود، ولی در این دوره از مدیریت شهری، فرهنگ به ویژه فرهنگ سلامت در رأس امور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال هفته سلامت «حال خوب ساختنی است»، بیان داشت: ۱۶۰۴ برنامه در سطح شهر تهران در هفته سلامت اجرا می‌شود و ۲۵ برنامه قله‌ای و شاخص خواهد بود. مثلاً برنامه نمایشگاه «سلامت شهر» را با ۸۰ غرفه متنوع برای نخستین بار اجرا کردیم.

صاحب گفت: گروه‌های جهادی در حوزه دهان و دندان، زنان، کودکان، انتقال خون، انجمن دیابت، ام اس، ناشنوایان و … و به عبارتی ۱۹ تشکل حضور دارند و خدمات درمانی و آموزشی و فرهنگی اجرا می‌کنند.

صاحب گفت: رویداد ”مثبت ١٠٠” رویدادی برای افرادی که بالای ١٠٠ کیلو وزن دارند در ایستگاه‌های ورزشی مناطق ٢٢ گانه تهران برگزار میشود که همه افرادی که حتی ۱۰۰ گرم هم اضافه وزن دارند میتوانند در این رویداد شرکت کنند؛ و همچنین با همکاری آموزش و پرورش برنامه کنترل وزن در مدارس انجام خواهد شد که برای کم کردن وزن به دانش آموزان جایزه تعلق میگیرد. صاحب با اشاره به اینکه ۴۸ درصد کودکان و دانش‌آموزان تهران چاق هستند و اضافه وزن دارند، گفت: این آمار بدین معنی است که این افراد در معرض بیماری‌های مختلف مانند دیابت‌اند و ویژه برنامه برای فعالیت ورزشی و آموزش آن‌ها داریم.

وی در آخر خاطر نشان کرد که تمامی این کار‌ها توسط کانون‌های اجتماع محور انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه پاسداران دارای جایگاهی ویژه در بین آحاد مردم است
  • تداوم ایجادنشاط و تعلق سازمانی کارکنان استانداری تهران در سالجاری
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • ۳۵۰ برنامه در هفته فرهنگی اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران
  • حال خوب ساختنی است/ شعار امسال هفته سلامت اعلام شد
  • ۴۰۰ برنامه طی هفته سلامت در زنجان اجرا می شود