Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ارتش جمهوری اسلامی ایران بمناسبت سالروز شکست حصر پاوه بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم مرداد ماه سالروز شکست حصر پاوه و نجات آن از دست عناصر ضد انقلاب، یاد آور دور اندیشی و تدبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران در فرماندهی معنوی میدان رزم و  همت و ایثار نیروهای نظامی از جمله رزمندگان غیور ارتش، نیروهای بسیج مردمی و سپاه پاسداران و مردم غیور خطه قهرمان کردستان در مقابله با اقدامات خصمانه گروهک های دموکرات و منافقین در ضربه زدن به نهال نوپای انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور موثر و خالصانه فرمانده وقت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرلشکر شهید ولی الله فلاحی در منطقه پاوه با همراهی شهید بزرگوار، مصطفی چمران در ساماندهی و هدایت نیروهای تحت امر و انقلابی خود از جمله یکانهای نیروی زمینی، هوانیروز قهرمان، جوانان باغیرت بسیجی و از سویی عملکرد خلبانان شجاع نیروی هوایی از جمله  خلبان دلاور محمد نوژه که در همین عملیات به شهادت رسید، موجب شد تا در همان ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب، نقشه شوم دشمنان قسم خورده انقلاب به ثمر ننشیند و با پیام معنوی و مقتدرانه حضرت امام خمینی (ره)، حصر پاوه برای همیشه شکسته شود و برگ سیاهی در کارنامه دشمنان انقلاب نقش بندد.

گذشت بیش از ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران نشان داد که پیشرفت، عزت و سربلندی  ایران اسلامی به برکت همین مجاهدت ها و ایثارگری ها و در نتیجهِ حفظ روحیه مقاومت در برابر ظلم که برگرفته از فرهنگ عاشورا و دین مبین اسلام است مسیر روشنی را در منطقه و در بین تمام آزاد اندیشان جهان ترسیم کرده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و حماسه ساز  اعلام می‌دارد؛ در سایه اتحاد و انسجام نیروهای مسلح و مردم عزیز و تحت رهنمودهای امید آفرین ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، همواره آماده دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقلال و تمامیت ارضی و مقابله با توطئه های شوم دشمنان است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: مرز‌های جمهوری اسلامی ایران با هدف حفظ امنیت پایدار با تجهیزات بروز رصد می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است/ رژیم صهیونیستی قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست
  • رهبر انقلاب در دیدار با زیاد النَخاله: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است | رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • روزبه‌روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می‌شود
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است