Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@08:57:58 GMT

سپاهان دو بازیکن سابق استقلال را جذب می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۶۰۰

سپاهان دو بازیکن سابق استقلال را جذب می‌کند

مسعود تابش افزود: باشگاه سپاهان در حال مذاکره با امید نورافکن، امید ابراهیمی و روزبه چشمی بازیکنان ملی پوشی است، که پیش از این سابقه بازی در تیم استقلال تهران را داشتند.

وی با بیان این که در صورت توافق از میان این افراد ۲ بازیکن جذب سپاهان خواهند شد اظهارداشت: مذاکرات با این بازیکنان به شکل رسمی انجام شده است و در حال رایزنی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابش تصریح کرد: امید ابراهیمی هم اکنون عضو الاهلی قطراست و نورافکن نیز با شارلو بلژیک قرارداد دارد که به همین دلیل روند مذاکرات در خارج از کشور به طول می‌انجامد.

وی گفت: روزبه چشمی نیز که یکی از گزینه‌های تیم ماست در صورت عدم توافق با تیم‌های اروپایی طبق مذاکراتی که از یک ماه پیش با این بازیکن داشتیم در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات با سپاهان قرارداد خواهد بست.

تابش تصریح کرد: از این میان این سه بازیکن، دو بازیکن با نظر سرمربی تیم امیر قلعه نویی جذب سپاهان خواهند شد تا تیم برای لیگ برتر و همچنین رقایت‌های لیگ قهرمانان آسیا بسته شود.

وی با بیان اینکه هدف ما درخشش لیگ قهرمانان آسیا است افزود: همچنین برای موفقیت در لیگ برترفوتبال کشور نیز همه تلاش خود را خواهمیم کرد تا باشگاه سپاهان دوباره به این مهم دست یابد.

وی با بیان اینکه به گفته کارشناسان امر این باشگاه در فصل یارگیری خوب عمل کرده است افزود: با تمام این تفاسیر با کمک هواداران، کادر فنی و بازیکنان برای موفقیت در فوتبال داخلی و بین المللی همه تلاش خود را خواهیم کرد تا نماینده اصفهان سرافزار باشد.

تیم سپاهان جمعه اول شهریور سال جاری در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور میهمان شاهین شهرداری بوشهر است.

این دیدار را وحید کاظمی با کمک‌های حسن ظهیری، علی اکبر عظیم پور، کمک داوران اضافی: علی بای، حسین زیاری قضاوت خواهند کرد. داور چهارم این دیدار هادی طوسی و ناظر بازی نیز رحیم رحیمی مقدم است.

سپاهان، فصل پیش، با هدایت امیر قلعه نویی رتبه دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران را کسب کرد و به جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.

رضا میرزایی، مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی، گولسیانی، محمد محبی، محمد زینالی، ابوالفضل بابادی عکاشه و علیرضا نقی زاده از خرید‌های این فصل تیم سپاهان هستند.

همچنین محمد ابراهیمی، بختیار رحمانی، میلاد سرلک، جلال علی محمدی، سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی، محمد مسلمی‌پور و علی‌محمدی بازیکنانی هستند که از سپاهان رضایت نامه خود را گرفته و به باشگاه‌های دیگر رفته اند.

سپاهان، فصل پیش، رتبه دوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران را کسب کرد و تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز پیش رفت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه سپاهان نقل و انتقالات نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان پس از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و دشوار این روزها با آرامش بیشتری به کارش ادامه می‌دهد و این آرامش به دلیل رقم خوردن دو پیروزی سخت و دشوار مقابل ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان و ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران ایجاد شده است.
در این مسیر نقش دو بازیکن به صورت ویژه می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد؛ یکی سیاوش یزدانی و دیگری شهریار مغانلو.

سیاوش یزدانی فصل را به دلیل مصدومیت به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد، اما رفته رفته توانست خودش را به ترکیب اصلی تحمیل کند و حالا در روزهایی که محمد دانشگر مهره کلیدی ترکیب خط دفاعی طلایی پوشان اصفهانی با مصدومیت مواجه شده، سیاوش به خوبی توانسته جای او را پر کند و اجازه ندهد خلا نبودن این بازیکن احساس شود. 

سیاوش هم در دئول های هوایی و هم نبردهای زمینی با تعصب و جنگندگی خاصی به ویژه با شروع سال جدید دیده شده است. این درخشش به حدی بوده که سبب شده حتی هواداران سپاهان که در هفته‌های ابتدایی فصل و همینطور چند ماه اخیر از یزدانی انتقاد می‌کردند، به تمجید او بپردازند و او را متصعب‌ترین بازیکن تیم‌شان بنامند.
از سوی دیگر اگر عملکرد خوب شهریار مغانلو در فاز هجومی نبود، شاید درخشش سیاوش یزدانی هم خیلی به چشم نمی‌آمد. شهریار در هر دو بازی گذشته سپاهان برای مدافعین حریف غیرقابل مهار بوده. او  در مصاف با ذوب‌آهن خودش پنالتی گرفت و خودش هم آن را تبدیل به گل کرد و در دیدار مقابل ملوان نیز پس از اینکه از فرعباسی پنالتی گرفت و آنرا تبدیل به گل کرد، بار دیگر برای گلزنی تلاش کرد و اینبار روی پاس کاوه رضایی موفق به دبل شد. او حالا به مدد ثبت 3 گل در 2 بازی اخیر سپاهان 14 گل شده و مهاجمی که بخواهد صدر جدول گلزنان را از او پس بگیرد، باید خیلی آماده باشد.

البته سپاهان تنها با نمایش سیاوش و شهریار موفق به ثبت دو پیروزی پیاپی نشده و سایر بازیکنان این تیم هم در پازل تیمی به خوبی توانسته‌اند وظیفه خود را انجام بدهند، اما در این بین نقش سیاوش یزدانی به عنوان رهبر خط دفاعی و شهریار مغانلو به عنوان گلزن‌ترین مهاجم لیگ غیرقابل انکار است.

دیگر خبرها

  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!