Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران یادآورشد که در زدن پهپاد امریکایی و دیگر عملیات های موفق نیروهای مسلح، هدایت الهی رمز موفقیت رزمندگان بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی عصر امروز (یک شنبه)طی سخنانی در نهمین جشنواره مالک اشتر سپاه، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باور دارد که حیات جامعه دینی با ولایت فقیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه های اخیر دیدیم که فضای کشور بی نشاط و مملو از ناامیدی بود پس از اینکه مسئولان به ولایت فقیه تکیه کردند امدادهای خداوند به کمک آمدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در زدن پهپاد امریکایی و دیگر عملیات های موفق نیروهای مسلح، هدایت الهی رمز موفقیت رزمندگان بود.

حاجی صادقی تصریح کرد: تا زمانی که باور داشته باشیم که این انقلاب صاحب دارد و از هدایت های خداوند و رهبری بهره می برد پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: هرگز دشمن در مقابل ما پیروزی نمی شود و توان شکستن کمر انقلاب را پیدا نخواهد کرد زیرا کمر دشمن است که روز به روز در مقابل ما خم می شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه روز سوم مسابقات تنیس مقدماتی جهان در مالزی، پسران کشورمان پس از پیروزی مقابل سریلانکا در دومین بازی خود به مصاف هنگ کنگ رفتند.   در نخستین بازی انفرادی آریا شعبان نژاد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه کیارش صادقی با همین نتیجه مقابل نماینده هنگ کنگ شکست خورد.   در بازی دونفره نیز تیم پسران ایران با ترکیب کیارش صادقی – رامتین رافعی موفق شدند با نتیجه ۶-۷ و ۲-۶ اهنگ کنگ را شکست دهد تا در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان برسد.   تیم ایران با ترکیب کیارش صادقی، رامتین رافعی و آریا شعبان‌نژاد و با هدایت فرشید زیدی در این رویداد به میدان رفته است.   مسابقات تنیس مقدماتی کمتر از ۱۴ سال جهان از ۶ تا ۱۳ فرودین ماه به میزبانی مالزی آغاز شده و در حال برگزار‌ی است. ­

دیگر خبرها

  • اسکلت یک مرد در رودخانه بلبرم ممسنی پیدا شد
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • تنیس مقدماتی جهان - مالزی؛ برتری پسران ایران مقابل هنگ کنگ
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند