Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@07:27:40 GMT

محمدی تیم عابدزاده را به توپ بست!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۶۷۷

محمدی تیم عابدزاده را به توپ بست!

ستاره ایرانی آوس برای دومین بازی پیاپی خوش درخشید و موفق به گلزنی و دادن پاس گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ برتر پرتغال، تیم آوس که مهرداد محمدی را همانند بازی اخیرش از ابتدا در ترکیب و راس خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در استادیوم دو سی‌دی داس آوس مقابل تیم یک امتیازی ماریتیمو که امیر عابدزاده را در لیست خود نمی‌دید، بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آوس که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ صاحب یک ضربه کرنر شد که ارسال کوتاه مهرداد محمدی از جناح چپ زمین، بعد از اصابت به دو مدافع ماریتیمو مقابل پای روبن ماچدو افتاد تا این بازیکن با شوت محکم گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

ماریتیمو در دقیقه ۳۸ توسط جان کلی بازی را به تساوی کشید، اما در فاصله یک دقیقه به اتمام نیمه اول آوس روی توپ ارسالی از سمت راست زمین یک پنالتی به دست آورد تا فرصت برتری قبل از رفتن به رختکن را به دست بیاورد.

 

مهرداد محمدی که هفته قبل در نخستین بازی رسمی برای آوس توانسته بود برابر بواویستا گلزنی کند، امشب هم این کار را انجام داد و از روی نقطه پنالتی مقابل ماریتیمو گلزنی کرد تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک تیمش به اتمام برسد.

 

در دقیقه ۵۰ توپ با دفع ناقص بازیکنان ماریتیمو در هوا سرگردان بود که مهرداد محمدی با دخالت به موقع آن را به ولینتون جونیور رساند تا این بازیکن بعد از دو سر توپ و شوت فنی برای سومین بار برای آوس گلزنی کند.

 

یاران محمدی که هفته قبل با وجود باخت ۲ بر یک مقابل بواویستا نمایش خوبی ارائه داده بودند، امشب توانستند شکست اخیرشان را جبران کنند و با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسند تا با سه امتیاز موقتا در رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال قرار بگیرند.

 

مهرداد محمدی که در هفته اول تک گل آوس را به ثمر رسانده بود، امشب هم در حضور ۹۰ دقیقه‌ای خود روی هر سه گل تیمش ایفای نقش کرد تا عملکرد فوق‌العاده‌ای در دو بازی در لیگ برتر پرتغال به نمایش گذاشته باشد.

آوز مهرداد محمدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آوز مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی امشب در دومین بازی نوروزی خود که در مرحله انتخابی جام جهانی برگزار می‌شود، مهمان ترکمنستان است. دیداری که شاید روی کاغذ برای تیم ملی سخت نباشد ولی به طور حتم قلعه‌نویی از همه ستاره‌های خود در این دیدار استفاده خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی قبلی مقابل ترکمنستان موفق شد کلین‌شیت کرده و آمار خوب خودش در تیم ملی را بهتر کند.

بیرانوند در مجموع ۲۸ بازی در بازی‌های انتخابی جام جهانی درون دروازه تیم ملی انجام داده که در ۲۱ بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد. بیرانوند در این بازی‌ها تنها ۱۰ گل دریافت کرده و امشب می‌تواند دوباره با ثبت یک کلین‌شیت دیگر، آمار بهتری از خود ارائه دهد.

دیگر خبرها

  • حرم مطهر شاهچراغ (ع) امشب میزبان شب زنده داران
  • انتقاد تند گوندوگان از خودش!
  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • طارمی مهندس تیم ملی شد!
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • ایران امشب به رتبه نوزدهم دنیا می‌رسد