Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:31:16 GMT

انتخابات مجلس سالم و بی‌طرفانه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۷۳۴

انتخابات مجلس سالم و بی‌طرفانه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی شامگاه یکشنبه در شورای اداری لرستان در سخنانی با بیان اینکه خدا را شاکرم توفیق پیدا کردم که در خدمت مردم خوب استان لرستان باشیم، اظهار داشت: همچنین از حسن ظن و اعتماد استاندار  لرستان، وزیر کشور و معاونین وزیر کشور به من بی نهایت سپاسگزارم.

ما در اجرای قانون نه با کسی تعارف داریم

وی در ادامه با بیان اینکه قاعدتا لیدر و سیاست گذار استان، نماینده عالی دولت، رئیس شورای تامین استان، رئیس شورای برنامه ریزی و مسئولیت اصلی در استان با شخص استاندار است، عنوان کرد: در بخش معاونت سیاسی و امنیتی که تفویض اختیار به ما شده باید در مسیر حرکت خود تلاش کنیم، مهم ترین وظیفه ما در سالجاری بحث برگزاری پرشور، با نشاط و با اعتماد انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه آنچه که مهم است علاوه بر تمام وظایف معمول، این بوده که تمامی دستگاهها و به خصوص فرمانداران و بخشداران تمام تلاش خود را به برای اعمال قانون برگزاری انتخابات به کار بگیرند.

ثمینی با تاکید بر اینکه ما در قانون نه با کسی تعارف داریم و نه خدایی ناکرده، له یا علیه کسی صحبتی خواهیم کرد، افزود: ما مسئول برگزاری سالم انتخابات برابر با قانون خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان ذی ربط استان با هر تفکر و گرایش سیاسی که دارند، مجری انتخابات هستند و برگزاری انتخابات باید در صحت و سلامت و در کمال اعتماد مردم و کاندیداها برگزار شود.

انتخاباتی قانونمند و بی طرفانه برگزار می کنیم

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، تصریح کرد: در این راستا درخواست من از مسئولان ذی ربط این است که هر گونه ذهینی که در اذهان مردم و برخی کاندیداها به هر دلیلی به وجود آمده را رفع کنیم و شرایط به گونه ای باشد که همه با ما اعتماد کنند.

ثمینی با تاکید بر اینکه باید انتخابات پرشور، بانشاط و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود، افزود: همچنین انتخابات قانونمند، ضابطه مند و در عین حال سالم و بی طرفانه باید برگزار شود.

وی با بیان اینکه مردم هر کسی را تشخیص دادند که انتخاب کنند از نظر ما قابل احترام است، ولو اینکه از مخالفین ما باشد، عنوان کرد: مهم رای و نظر مردم است و باید بتوانیم انتخابات را سالم برگزار کنیم و مردم احساس کنند و بدانند آن چیزی که داخل صندوق انداخته اند همان انتخاب شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، بیان داشت: ما وظایف دیگری را در راستای ایجاد نشاط اجتماعی، تامین بستر امنیت لازم در استان و ... را برعهده داریم و هیچ کاندیداتوری و هیچ یک از مردم هیچ دغدغه ای در رابطه با برگزاری انتخابات نداشته باشند و تلاش می کنیم با همت مردم و کمک مسئولان انتخابات را قانونمند و بی طرفانه برگزار کنیم.

ثمینی، عنوان کرد: بر تمام رفتار و اعمال برگزار کنندگان انتخابات نیز یقینا نظارت مستقیم و کامل خواهیم داشت و رصد خواهیم کرد و بدون تعارف اگر احساس کنیم کسانی بخواهند در برگزاری انتخابات جهت گیری داشته باشند به طور حتم تذکرات لازم را خواهیم داد و اگر به آنها توجه نشود قطعا تصمیم لازم در این خصوص با مشورت استاندار گرفته خواهد شد.

کد خبر 4696124

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی94 قزوین روز خبرنگار بوشهر شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام عید سعید قربان سانحه تصادف یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • برگزاری مزایده جدید پارسیلون خرم‌آباد
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات