Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-29@06:05:07 GMT

اعلام آمادگی صنعاء برای پایان جنگ یمن

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۲۸۴۶

اعلام آمادگی صنعاء برای پایان جنگ یمن

رئیس هیات مذاکرات صلح یمن گفت که آماده است به تک تک کشورهای عربی و اسلامی که خواهان پایان تجاوزگری‌های علیه یمن هستند، سفر کند.

به گزارش مشرق، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز یکشنبه در سخنانی گفت که حاضر است برای گفت‌وگو درباره پایان جنگ یمن، به هر کشور عربی و اسلامی که تمایل به پایان تجاوزگری ائتلاف سعودی دارد، سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: چرا جنگ سعودی، یمن را ۲۰ سال به عقب برگرداند؟ آیا حملات دردناکتری علیه عربستان در راه است؟

عبدالسلام با بیان اینکه «ملت یمن سال پنجم گرسنگی شدید ناشی از محاصره کشورشان را تجربه می‌کنند»، افزود: «از هیچ تلاشی برای بیان حقایق جنگ یمن و رساندن پیام مقاومت مردم این کشور و بی‌فایده بودن ادامه جنگ و محاصره به گوش جهانیان دریغ نخواهیم کرد».

به گزارش المسیره، سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: «ما برای سفر به کشورهای عربی و اسلامی که خواستار جلوگیری از ادامه جنگ یمن هستند، آماده هستیم».

این اظهارات عبدالسلام در حالی مطرح می‌شود که وی اخیرا در راس یک هیات یمنی به تهران سفر و با مقامات ایرانی و برخی از سفرای کشورهای اروپایی در تهران دیدار و درباره پایان جنگ یمن گفت‌وگو کرده است

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی صنعاء یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی خواستار امضای نقشه صلح این کشور توسط عربستان سعودی شد.

به گزارش ایسنا، «مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این باره بر آمادگی صنعا برای امضای نقشه صلح این کشور تاکید کرد.

طبق گزارش خبرگزاری «سبا» المشاط با تاکید بر اشتیاق کامل صنعا برای پیشبرد مسیر صلح در یمن، گفت: «یمن خطری برای کسی نیست و هر کسی که با صنعا مشکل دارد، می‌تواند آن را از طریق گفت‌وگو حل و فصل کند».

المشاط از رهبران ائتلاف عربی خواست تا به سمت برقراری صلح پایدار و پایان دادن به تجاوز حرکت کنند و نقشه صلحی را که در مذاکرات تحت نظارت عمان به دست آمد امضا و اجرا کنند.

او ابراز امیدواری کرد که رهبری ائتلاف عربی بتواند دست «تاجران جنگ» به رهبری آمریکا و انگلیس را که عزم آشکاری برای مانع‌تراشی در مسیر تلاش‌های صلح در یمن و منطقه نشان می‌دهند، قطع کند.

«هانس گروندبرگ» نماینده سازمان ملل متحد در امور یمن اوایل دی‌ ماه از حصول توافقی میان دولت نجات ملی یمن و دولت وابسته به ریاض در عدن خبر داده بود و گفت که نقشه راهی برای رسیدن به صلح، در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه قرآن، فرصتی برای آشنایی ملت‌هاست/ فلسطین قطب‌نمای مسلمانان است
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • با ۱۰ دسر عربی ساده و خوشمزه برای ماه رمضان آشنا شوید
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • پیام فرمانده گردان‌های قسام خطاب به ملت‌های عربی و اسلامی
  • ترجمه غزل علی سلیمیان به زبان عربی
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • درخواست صنعا از ریاض برای امضای نقشه صلح یمن
  • بازگشت اسد به دنیای عرب
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم