Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@19:20:09 GMT

استاندار خراسان شمالی: نباید مشکلات را بزرگنمایی کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۰۰۱

استاندار خراسان شمالی: نباید مشکلات را بزرگنمایی کرد

به گزارش ایرنا محمدعلی شجاعی، شامگاه یکشنبه در آیین پایانی بیست و دومین جشنواره سراسری تولیدات مراکز استان های صدا و سیما با تاکید بر افزایش هم‌افزایی و مشارکت در برنامه ها برای غلبه بر مشکلات، اظهار داشت: باید دور هم و با نیت پاک برای رضای مردم کار کنیم.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی، اولویت در اجرای برنامه ها را منافع نظام و مردم دانست و افزود: رسانه ملی در کنار سایر رسانه ها، نقش بسیار مهمی در ثبت و ضبط بزرگمردی های مردمان این سرزمین دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاعی یادآور شد: در این دوران که فشارهای بین المللی از همه جا به کشور ما تحمیل می شود، صدا و سیما نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و امیدوار نگه داشتن افکار عمومی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط در خراسان شمالی نیز وظیفه داریم تا با کار و تلاش هوشمندانه و بابرنامه، شبانه روز برای مردم کار مخلصانه و خدمت صادقانه انجام دهیم.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اگر فکر کنیم در این شرایط کشور، نمی شود کاری انجام داد، درست نیست، گفت: کار سخت شده ولی نباید مشکلات را بیش از این بزرگنمایی کنیم.
وی یاداور شد: باید با کمک اجزای حاکمیت و مردم برای توسعه کشور و استان گام برداریم و همه بخش ها در راستای منافع نظام و تحقق منویات رهبری و اجرای سیاست های دولت گام برداشته و تلاش کنند.
شجاعی به فرموده رهبری در خصوص قابلیت خراسان شمالی برای تبدیل شدن به یکی از ۱۰ استان برتر کشور اشاره کرد و گفت: شاخص های موجود نشان می دهد این استان آماده جهش در تمامی جوانب توسعه است.
در این آیین از خانواده های شهدای هنرمند خراسان شمالی شهیدان «محمد وحیدی، بایرام کریمی، محمدعلی صفا، خلیل بهاری و علی دوست زاده» تجلیل شد.

ط/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره ملی استانداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • لزوم تربیت نیروی متخصص مورد نیاز خراسان شمالی توسط دانشگاه‌ها
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تولیدات خراسان شمالی به ۳۸ کشور جهان صادر می‌شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی