Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با استقرار ۵ خودروی کنترل نامحسوس ، مجهز به سیستم کنترلی هوشمند ونصب دوربین برروی البسه افسران پلیس کلیه تخلفات رانندگان به صورت آنلاین ثبت وضبط می شود.

او افزود:تقویت ناوگان خودرویی پلیس در سال آینده جزو اولویت‌های ما است و مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد:بیشتر تصادفات فوتی و جرحی رخ داده ناشی از سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز، بی توجهی به جلو و خستگی ،خواب آلودگی رانندگان بوده است  و این نشان می‌دهد که کاملا می‌توان از وقوع بسیاری از تصادفات رانندگی پرهیز کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: پلیس راه استان با استفاده از فن آوری و داشتن آمار و اطلاعات برخط سوابق خودروها، رانندگان، بیمه آنها و اصلاح رویکرد مدیریتی پیشگیرانه، تلفات جاده ای استان را کاهش داده است.

لازم به ذکر است:با رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران ترافیک همچنین  با توجه به توصیه‌های ایمنی رییس پلیس راه استان ایلام شاهد کاهش حوادث رانندگی در سطح معابر شهری هستیم .

انتهای پیام/با

هشدار به رانندگان متخلف وسایط نقلیه برون شهری استان ایلام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت
  • ضرورت تأمین بودجه هوشمندسازی ماموریت های پلیس
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • خطر ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است