Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ۳۱ مردادماه زنگ آغاز نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به صدا در می آید این در حالی است که سه باشگاه لیگ برتری فوتبال خوزستان همچنان در فهرست بدهکاران قرار دارند و به همین دلیل نمی توانند قرارداد رسمی با بازیکنان و کادر فنی خود منعقد کنند.

در حالی که چند روز دیگر به آغاز لیگ باقی مانده اما هنوز وضعیت مالی باشگاه های لیگ برتری مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر فقط چهار باشگاه بدهی ندارند و ۱۲ باشگاه لیگ برتری از جمله تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بدهکار هستند.

با این حال اگر قرار باشد قانون ثبت نشدن قرارداد بازیکنان و مربیان جدید به دقت اجرایی شود احتمالا سه باشگاه خوزستانی برای ثبت قراردادهای اعضای تیمشان با مشکل مواجه شوند.

علیرضا جرفی مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان درباره ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای تیم‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان گفت: تاکنون هیچ کدام از سه باشگاه لیگ برتری خوزستان به دلیل بدهی که دارند، اقدامی برای ثبت قرارداد اعضای تیم‌های خود انجام نداده اند و تا زمانی که بدهی‌ های خود را پرداخت نکنند، نمی‌توانند قراردادهای جدید خود را در هیات فوتبال استان ثبت کنند.

وی افزود: با توجه به نامه کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص ممنوعیت ثبت قرارداد باشگاه‌ های بدهکار، به منظور تعیین تکلیف بدهی‌ باشگاه ها و جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران، از ثبت هرگونه قرارداد نظیر استخدام بازیکن، کادر فنی و کادر پزشکی و صدور هرگونه مجوز در خصوص موارد اعلام شده تا تسویه کامل دیون باشگاه، خودداری می‌شود.

مسئول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان افزود: ما این موضوع را به باشگاه‌های فولاد، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان که دارای بدهی هستند نیز اعلام کرده‌ایم. 

وی با بیان اینکه پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر کشور تا هفته پنجم یا ششم باز خواهد بود و باشگاه‌ها می‌توانند نفراتی را به لیست خود اضافه کنند گفت: همچنین طبق آن‌چه فدراسیون به ما اعلام کرده است، باشگاه‌ها باید تا پیش از آغاز لیگ قرارداد حداقل ۱۴ بازیکن را ثبت کنند که تا آغاز رقابت ها تنها چند روز زمان باقی مانده است.
جرفی عنوان کرد: طبق قانون اگر باشگاه ها قرارداد بازیکنان خود را ثبت نکنند نمی‌توانند در رقابت‌های لیگ برتر کشور شرکت کنند.

/۶۰۰۲/۹۸۷۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع