Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@15:11:46 GMT

تساوی چلسی برابر لسترسیتی

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۲۹۳

تساوی چلسی برابر لسترسیتی

تیم فوتبال چلسی در هفته دوم لیگ برتر جزیره مقابل تیم لسترسیتی به نتیجه تساوی رضایت داد.

شاگردان «فرانک لمپارد» اسطوره سال های نه چندان دور آبی های لندن شروع خوبی دراین فصل نداشته و این روند همچنان ادامه دارد.

آنان در هفته نخست با نتیجه غیر قابل باور چهار برصفر مغلوب شاگردان «اوله گنارسولسشیر» درتیم منچستریونایتد شدند و درادامه این روند سوپرجام اروپا را به لیورپول واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز و در حالیکه که هواداران این تیم برد شیرین تیم شان را برابر لسترسیتی انتظار می کشیدند این اتفاق نیفتاد. شاگردان لمپارد از پس حریف برنیامده و به تساوی مقابل این تیم بسنده کردند.

هر چند با گل دقیقه هفت «مسون مونت» هواداران آبی های شهر لندن کسب به یک پیروزی پر گل را تصور می کردند اما این گونه نشد و با گل تساوی بخش «ویلفرد اندیدی» که دردقیقه 67 به ثمر رسید تمامی رویاهای هواداران برباد رفت.

تیم چلسی با کسب یک امتیاز این دیدار از انتهای جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر جدا و درجایگاه شانزدهم قرار گرفت.

تیم لستر سیتی نیز 2 امتیازی شد و به رده دوازدهم صعود کرد.

تیم منچستریونایتد درآخرین دیدار هفته دوم فردا(دوشنبه) با ولورهمپتون مصاف خواهد کرد.
هم اکنون تیم های لیورپول، آرسنال و منچستر سیتی عناوین نخست تا سوم جدول رده بندی لیگ جزیره را دراختیار خود دارند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی رم برابر این تیم قرار گرفت و با نتیجه 1-2 شکست خورد تا از صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات باز بماند.

شاگردان استفانو پیولی در بازی رفت این مرحله که هفته گذشته برگزار شد هم با یک گل برابر رم شکست خورده بودند و امیدوار بودند که بتوانند این باخت را در این بازی جبران کنند و راهی مرحله نیمه نهایی شوند اما این اتفاق نیفتاد تا ادامه این فصل بیش از پیش برای آنها دشوار شود.

هواداران این تیم که برای حمایت از میلان راهی شهر رم شده بودند پس از پایان این دیدار بسیار عصبانی به نظر می‌رسیدند و زمانی که پس از سوت پایان این بازی، بازیکنان قصد داشتند وارد راهرو منتهی به تونل شوند برخورد تندی با آنها کردند.

این هواداران معتقد بودند که بازیکنان مقصر اصلی شکست خوردن در مهم‌ترین بازی این فصل هستند و به هیچ وجه از عملکرد آنها در دیدار برابر حریف ایتالیایی راضی نبودند. این در حالی است که میلان هفته آینده یک بازی بسیار حساس مقابل اینتر دارد و اگر در این بازی شکست بخورد جشن قهرمانی حریف مقابل چشمان آنها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • پیکان از شکست برابر هوادار گریخت/ تیم شجاعی برنده نمی ماند
  • تغییر معادلات قهرمانی در پریمیر لیگ؛ ۱۰ ستاره برتر هفته سی و سوم لیگ انگلیس کدام بازیکنان بودند؟
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!