Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@02:03:55 GMT

تمرینات پرفشار دنیزلی برای تراکتوری‌ها

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۳۴۷

تمرینات پرفشار دنیزلی برای تراکتوری‌ها

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، تمرین عصر امروز (یکشنبه ۲۷ مرداد) از ساعت ۱۸ در زمین تمرین ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شد.

همچون روزهای قبل بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز بدنشان را گرم کرده و تمرینات کششی و هوازی انجام دادند.

در ادامه دنیزلی تمرینات ویژه برای هماهنگی هر چه بیشتر شاگردانش تدارک دیده بود و همزمان رشید مظاهری و رضا سیف احمدی نیز تمرینات اختصاصی را زیر نظر مراد آیهان آیدین انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی دروازه بانان تراکتور، تمرینات سخت و نفس گیری برای شاگردانش در نظر گرفته بود.

بازی دستگرمی در نصف میدان، آیتم بعدی تمرین بود که دنیزلی با جدیت عملکرد شاگردانش را زیر نظر داشت و مدام با آنان صحبت می‌کرد.

مهدی ببری، مسعود شجاعی و حامد حسینعلی زاده از گلزنان این جلسه تمرینی بودند.

هافبک‌ها و مهاجمان در پایان، تمرین شوت به دروازه انجام دادند.

این جلسه تمرینی نزدیک به دو و نیم ساعت طول کشید.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند