Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر روند افزایش قدرت بازدارندگی ایران گفت: امروز در حوزه موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین در سطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر موشکی در جهان هستیم.

به گزارش ایرنا؛ سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده در حاشیه همایش مالک اشتر سپاه در جمع خبرنگاران گفت: امروز در حوزه موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین درسطح منطقه مقام اول را داریم و جزو چند قدرت برتر در سطح جهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه پدافند نیز همگان قدرت ما در زمینه توانمندی ساخت رادار و موشک را در سرنگونی بزرگترین و پیشرفته‌ترین هواپیما جاسوسی آمریکا دیدند.

فرمانده‌ هوافضای سپاه تاکید کرد: ما معتقدیم بازدارندگی و حفظ قدرت مانند حفظ تعادل در دوچرخه سواری است که اگر رکاب نزنیم از حرکت باز می‌مانیم و از دشمن عقب می‌افتیم، به همین دلیل فعالیت‌های بازدارنده ما و تلاش برای ارتقاء توانمندی‌ها شبانه روز ادامه دارد و به ملت ایران قول می‌دهیم در این حوزه دچار هیچ مشکلی نمی‌شویم.

سردار حاجی زاده در رابطه با انتخاب نیروی هوافضا به عنوان نیروی برتر سپاه اظهار داشت: موفقیت هایی که در مجموعه هوافضا به دست آمده و ملت ایران شاهد آن هستند به دلیل اعتماد به جوانان به دست آمده است.

فرمانده هوافضای سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد مدیران و فرماندهان در هوا فضای سپاه سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال دارند که ما به آنها اعتماد کردیم و امروز نتیجه آن را مشاهده می کنیم، اگر از این الگو در دیگر بخش های کشور استفاده شود این جهشی که در سپاه و هوافضا سپاه امروز شاهد هستیم را در دیگر بخش ها نیز خواهیم داشت.

وی افزود: در هوافضا مراحل جذب و آموزش نیروها به خوبی انجام می شود و ما میدان را برای فعالیت جوانان به وجود آورده ایم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه در آئین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار اظهار کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی و خبیثان عالم با حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی حماقت کردند و شرایط اقتضا می‌کرد تنبیهی اساسی شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با اراده حیدری رهبر معظم انقلاب و قوت سپاه اقدام کردیم و ننگ برای قدرت‌های شیطانی به بار آمد؛ آنها همان طور که در رسانه‌ها می‌بینید، مضحکه همه دنیا شدند و این قدرت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است چنانکه هم اینک در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

فدوی گفت: آنان بنا بر محاسبات مادی و دنیایی، بالاترین قدرت‌های جهان محسوب می‌شوند اما قدرت انقلاب اسلامی بالاترین است چون به قدرت خدا متصل است و پیروزی حزب خدا را خود پروردگار ضمانت کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند جمهوری اسلامی اقدامی نکند اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آنها را به خفت نشاند.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند، این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن سالم به در بروند.

فدوی گفت: شهید محمدرضا زاهدی در کنار همرزمان خود بارها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی باز ایستاده و در همه جبهه‌ها سر افرازانه فرماندهی می‌کرد؛ شهادت او کولاک به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند، شکست خوردند اما سال گذشته بر روالی دیگر گام برداشتند، اما باز هم شکست خوردند چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آنها همچون کف روی آب محو می‌شوند.

وی با بیان اینکه چرا همواره در این اتفاقات دشمن شکست می‌خورد پاسخ داد: چون دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع)، به عنوان مقتدرترین حکومت در برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشاند.

فدوی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و با آنکه می‌دانست پای جان در میان است اما جان خود را تقدیم کرد تا الگویی در این راه شود.

کد خبر 847122 منبع: مهر برچسب‌ها ایران و اسرائیل دفاع - سپاه پاسداران خبر ویژه

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف