Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@08:34:43 GMT

کشف 31 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۱۳۴۷۲

کشف 31 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در اصفهان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین ترکیان گفت: پس از وصول خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به دپو و توزیع گازوئیل قاچاق در یک کارگاه می کند ، کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود:پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که 28 هزار و 474 لیتر گازوئیل قاچاق از یک تانکر تعبیه شده در زمین و 3 هزار لیتر نیز از یک وانت نیسان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: در این رابطه یک کامیونت خاور، یک وانت نیسان توقیف و یک نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان تاکید کرد: پلیس با هرگونه قاچاق و به تاراج گذاشتن سرمایه های ملی کشورمان برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز به قاچاقچیان اجازه جولان داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ حسین ترکیان گازوئیل قاچاق کشف 31 هزار لیتر گازوئیل قاچاق سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: گازوئیل قاچاق کشف 31 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت

جانشین فرمانده انتظامی شیروان از دستگیری قاتل شهروند شیروانی در کمتر از یک ساعت خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، سرهنگ حسن صالحی امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در پی اعلام وقوع یک مورد قتل در یکی از محلات حاشیه شهر شیروان، بلافاصله مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های فنی و میدانی مأموران مشخص شد این قتل که با ضربات متعدد چاقو به وقوع پیوسته است با انگیزه اختلافات خانوادگی بود، افزود: جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد پس از بازجویی‌های به عمل آمده و اعتراف به قتل، برای انجام اقدامات قانونی به همراه پرونده تشکیل‌شده به مرجع قضائی معرفی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا ضمن بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 745171

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳۰هزار گازوئیل قاچاق درانار