Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا مختاری پرتابگر تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: پس از پایان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا برنامه خاصی به ما داده نشده تا طبق آن برنامه جلو برویم. حقوقی هم به ما پرداخت نشده تا به آن دلخوش باشیم. تاریخ انتشار: 00:02 - 28 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۴۲۳۰۴

علیرضا مختاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: پس از مصدومیتی که چند ماه پیش از ناحیه دست برایم به وجود آمد فعلأ در حال گذراندن فیزیوتراپی هستم تا به شرایط مسابقه‌ برسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با وجود آسیب‌دیدگی در مسابقات انتخابی توانستم رکورد خوبی را ثبت کنم و تمام تلاشم این است تا در جهانی امارات یک مدال خوشرنگ برای کشور عزیزم کسب کنم.

وی با اشاره به شرایط نامناسب ورزشکاران پیش از حضور در مسابقات جهانی امارات گفت: پس از پایان بازی‌های پارآسیایی جاکارتا برنامه خاصی به ما داده نشده تا طبق آن برنامه جلو برویم. حقوقی هم به ما پرداخت نشده تا به آن دلخوش باشیم. باید تلاش کنیم در رویدادهایی که حضور می‌یابیم، سهمیه به دست بیاوریم، اما با شرایط فعلی کشور از لحاظ امکاناتی سخت بتوان این امر را محقق ساخت.

پرتابگر تیم دوومیدانی جانبازان و معلولین در خصوص مسابقات جهانی امارات گفت: برنامه‌ریزی مسئولان فراسیون جانبازان و معلولین این است تا در امارات بهترین مدال‌ها را کسب کنیم و ان‌شاءالله شرایط طوری پیش برود تا بتوانیم دست پر به کشور بازگردیم. ما در پارآسیایی جاکارتا توانستیم از لحاظ مرغوبیت مدالی خوب عمل کنیم و این توانایی در ما وجود دارد تا در امارات هم این نتایج خوب را تکرار کنیم.

مختاری در پایان تصریح کرد: در رشته‌های پارالمپیکی خوب حمایت نمی‌شویم و معتقدم باید به مسابقات معتبری اعزام شویم تا در شرایط مسابقه‌ای قرار بگیریم. در کلاسی که من حضور دارم یک ورزشکار برزیلی حضور دارد که از لحاظ کلاس پزشکی با مشکل مواجه است و خوشبختانه مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولین این موضوع را متوجه شدند و تصمیم دارند به این موضوع اعتراض کنند. تاکنون توانسته‌ام مدال جهان و آسیایی را کسب کنم و آرزوی من کسب مدال در پارالمپیک است که امیدوارم در توکیو این موضوع برایم محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا مختاری پرتاب وزنه جانبازان و معلولین پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی ۴ تا ۹ اردیبهشت در شانگهای چین برگزار می‌شود و تیم ایران پس از حضور در این رقابت‌ها از چین به کره جنوبی می‌رود و اردویی ۲۰ روزه در آنجا برگزار می‌کند، سپس در مسابقات مرحله دوم کاپ جهانی در کره جنوبی که از یک تا ۶ خردادماه خواهد بود، حضور پیدا می‌کند.

اسامی تیم مردان:
محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی، فائز محمدی

اسامی بانوان:
مبینا فلاح، یسنا پورماهانی، حوریه حاجی حسینی
سرمربی: سونگ چیل هونگ
مربی ریکرو: مهسا بدخشان
سرپرست: مهدی خالقی

کد خبر 6081919

دیگر خبرها

  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • اهدای مدال جهانی آلیش به موزه آستان قدس رضوی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • قریشی: نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن دلیل خاصی نداشت
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد