Web Analytics Made Easy - Statcounter

 چنگانی مدیرکل راه آهن شرق  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت:  به همین منظور در راستای ارتقای سطح دانش علمی، فنی و تخصصی کارکنان، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی را در دستور کار قرار داده ایم

او با اشاره به اینکه  در پنج ماهه نخست  سال ۱۹ هزار و ۷۷ نفرساعت دوره آموزشی در راه آهن شرق  برگزار شده است  افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۱ هزار و ۶۵۸ نفرساعت دوره آموزشی برگزار شده بود از رشد ۶۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصدی برخوردار است.

چنگانی  ادامه داد: در مدت ذکر شده دوره‌های مختلف آموزشی از جمله آموزش سیار پیشگیری و اطفاء حریق، مدیریت ایمنی و بهداشت کار، زبان انگلیسی عمومی، آموزش سیار سیستم ترمز واگن، آشنایی با شرایط اضطراری و مدیریت بحران برگزار شده است.

راه آهن جمهوری اسلامی ایران دارای 21 منطقه می باشد که هر اداره كل شامل يك مركز منطقه و تعدادی ايستگاه می باشد و شبـــكه ريلی راه آهن مناطق وسيعی از كشور را جهت حمل و نقل تحت پوشش خود دارد.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری دوره های آموزشی در راه آهن شرق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۱۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: معلمان تربیت بدنی شرکت کننده در این دوره با حقوق ورزشی در کلاس درس، ایمن سازی فضا و تجهیزات ورزشی، آموزش درس تربیت بدنی، تهیه طرح درس و اجرای آن بصورت عملی آشنا شدند.
سید کاظم حسینی هدف از برگزاری دوره آموزشی ویژه  این معلمان را آموزش تربیت بدنی در برنامه درسی، فرصت کسب مهارت‌های زندگی ، بکارگیری آموخته‌ها در موقعیت‌های زندگی و راهکار‌های مقابله با چالش‌های آن اعلام کرد.
این دوره‌ها بصورت مستمر برای همه معلمان تربیت بدنی در سراسر استان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی خبرنویسی و سواد رسانه به میزبانی صومعه سرا
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • دوره آموزشی امام موسی صدر برگزار می‌شود
  • محیط زیست، آب و خاک؛ مسائل مهم استان فارس هستند